Zabudnite na beh: Ak chcete rýchlo schudnúť na stehnách a bokoch, potrebujete poznať len tieto cviky!

Trénerka Alex Fogan zostavila špeciálnu sériu cvičení pre štíhle stehná, boky a zdravý chrbát. Tieto cvičenia skúste opakovať 15 minút každý deň, ideálne 2 x za deň – samozrejme, k tomuto času sa dostanete až postupne, na začiatku musíte počítať s tým, že zvládnete len 2-maximálne 3 cviky.

 

Tieto cviky sú na problematickú oblasť stehien neporovnateľne účinnejšie ako beh. Navyše tieto cviky posilnia ja vašu panvu a zoštíhlia pás.

1. Základný drep

2. Drep a striedanie nôh

3. Široký drep – posilnenie panvového dna

4. Cvičenie na spevnenie stehien a pásu v jednom kroku

5. Drep a spojenie kolena a lakťa

6. Drep so spojenými kolenami a dlaňami

7. Drep a skok – zapojíme aj ruky

8. Drep, v ktorom je jedna noha vystretá

9. Cvik pre celé telo – drep a náklon na jednu a druhú stranu

10. Drep s úklonom

11. Drep, ktorý špeciálne formuje boky

12. Drep a striedavý výskok

Ako cvičiť?

Začnite vždy s klasickým drepom, ktorý bude slúžiť na rozohriatie organizmu. V prvý deň začnite s 10 opakovaniami klasického drepu a 5 opakovaní drepu s výskokom. Ďalší deň pridajte aj 5 opakovaní drepu na formovanie bokov. Potom každý deň pridávajte nový cvik (5 opakovaní). Ak vám 5 opakovaní robí problém, zvoľte 2-3 opakovania, prestávku a pokračujte o chvíľu. Ideálne je, ak postupne zvládnete čo najviac cvikov a vydržíte súvisle cvičiť 15 minút 2x denne.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

 

zdroj : fitnessmagazine.com

You Might Also Like