Všetci ľudia s krvnou skupinou „0“ majú jednu vec spoločnú a je úžasnejšia, než ste si mohli myslieť

 

Viete, akú máte krvnú skupinu? Vaša krvná skupina vás totiž ovplyvňuje viac, ako si myslíte. Silne ovplyvňuje vaše zdravie, stravovací režim či vitalitu. Najdôležitejšie klasifikácie pre opis ľudských krvných skupín sú A, B, 0 a Rh faktor. Krvné skupiny sa dedia po oboch rodičoch a hoci sa na Slovensku najviac vyskytuje skupina A, vo svete je najčastejšie práve 0. V tomto článku sa zameriame na krvnú skupinu 0.
Ľudia s touto krvnou skupinou hrajú dôležitú úlohu už od dávnych čias až po prítomnosť. Je to najstaršia krvná skupina a verí sa, že jej jedinečnosť pochádza od našich predkov, ktorí boli výbornými lovcami , pozorovateľmi a mali silný imunitný systém, čo im pomohlo prežiť v každom prostredí.

 

 

Ľudia s krvnou skupinou 0 disponujú silnou energiou a sú schopní sústrediť sa po dlhú dobu, sú dobrými vodcami, sú produktívni a veľmi optimistickí. Japonci spájajú túto krvnú skupinu s určitým druhom osobnosti . Často ju popisujú ako oddanú, organizovanú a zodpovednú.

Napriek tomu všetkému majú často nezdravé návyky alebo zvýšenú hladinu stresu. Zlé diéty, málo pohybu a cvičenia ich robí citlivejšími k nepriaznivým účinkom metabolizmu, čo môže mať za následok napríklad obezitu. Ak sú pod stresom, ľahko sa stanú agresívnymi, hyperaktívnymi a impulzívnymi.

Ak máte túto krvnú skupinu, prinášame vám pár rád, ktoré zlepšia váš každodenný život a vaše zdravie.

 

 

Mali by ste sa vyhýbať alkoholu a kofeínu. Kofeín vám môže sčasti ublížiť, pretože zvyšuje hladinu adrenalínu, ktorá je už dostatočne vysoká pri tejto krvnej skupine.

 

 

Aby vaše telo fungovalo v správnom chode, musíte cvičiť viac než ostatné krvné skupiny. Mali by ste cvičiť aspoň 3 až 4-krát týždenne.

Tiež by ste sa mali vyhýbať impulzívnym rozhodnutím, ktoré by ste mohli neskôr ľutovať. Určite si svoje ciele dopredu, napríklad skôr o mesiac, týždeň alebo aj deň.

 

 

Z hľadiska potravín mnohokrát priberáte pri nevhodnej strave, ako napríklad u výrobkov zo pšenice, kukurice, fazule a mali by ste sa vyhnúť aj kapusta či karfiolu. Ak chcete schudnúť, zamerajte sa na morské živočíchy, riasy, špenát, brokolicu a na červené mäso.

You Might Also Like