Väčšina žien má problém s mäkkým bruškom a stehnami: Trénerka ukázala 5 cvikov, ktoré fungujú lepšie ako beh a brušáky!

Myslíte si, že na spevnenie celého tela potrebujete každý deň drieť celé hodiny v posilňovni alebo behať kilometrové trasy? V skutočnosti spočíva tajomstvo v tom, že poznáte tie správne pohyby, ktoré aktivujú čo najviac svalov a cielene formujú konkrétne telesné partie. Ich tajomstvo spočíva v tom, že pracujú s ťažiskom a aby ste dokázali udržať rovnováhu počas každého cviku, musíte aktivizovať čo najviac svalov.

 

Dlhoročná trénerka zhromaždila sadu 5 cvikov, ktoré dokážu precvičiť celé telo a navyše, formujú práve kritické oblasti bruška, stehien a zadku. Okrem formovania postavy však počas cvičenia aj spevníte chrbticu a okrem efektívneho cvičenia si tak aj zlepšíte zdravie a držanie tela.

1. Pre každú nohu opakujeme cvičenie 30x

2. Pre každú nohu opakujeme cvičenie 15x

3. Striedavo stojíme na pravej a ľavej nohe, opakujeme 30 x

4. Pri tomto cviku zo začiatku opakujeme len 10 x pre každú nohu. Po približne dvoch týždňoch cvičenia by ste mali byť schopní urobiť 30 opakovaní pre každú nohu.

5. Striedame pravú a ľavú nohu, opakujeme 30x

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

 

zdroj: uduba

You Might Also Like