Úžasná diéta od tohto doktora pobláznila celý svet. Schudnete ňou 3 kg za 5 dní a to bez jojo efektu.

Európsky kardiológ Jean Mitrev zverejnil jeden z najúčinnejších diétnych plánov. Počas celého obdobia sú raňajky stále také isté každý jeden deň a pozostávajú z ovocia ako hruška, červený alebo biely melón, pomaranč alebo broskyne. Ovocie ako banány a hrozno sú zakázané!

 

DEŇ 1.

Obed: varené vajíčko, pomaranč, 200ml / resp. 1 jogurt

Večera: 2 varené vajíčka, 2 paradajky ( surové alebo varené ), 2 sucháre, polovica uhorky a trocha šalátu.

DEŇ 2.

Obed: 200ml – resp. 1 jogurt, 1 pomaranč

Večera: šálka nesladeného čaju alebo kávy, pomaranč, suchár, 125g vareného hovädzieho a jedna paradajka

DEŇ 3.

Obed: šalát alebo uhorka, jogurt a varené vajíčko

Večera: šálka nesladeného čaju alebo kávy, pomaranč, suchár, 125g vareného hovädzieho

DEŇ 4.

Obed: suchár, 125g tvrdého syra, paradajka

Večera: suchár, jablko, 125g vareného hovädzieho, 2 paradajky

DEŇ 5.

Obed: suchár, paradajka, 200g vareného mäsa alebo ryby

Večera: 500g hrášku, varená mrkva alebo zemiak

Poznámka:

Počas varenia by ste sa mali vyhnúť používaniu soli alebo keď tak jej použiť naozaj len malé množstvo, aj to použite himalájsku soľ. Počas 6. a 7. dňa si dajte pauzu a pokračujte 8. deň. Počas tohto plánu by ste mali úplne vylúčiť alkohol. Ak tento diétny plán budete naozaj striktne dodržiavať, počas tohto obdobia sa zbavíte 3-6kg.

Po 5 dňoch si urobte prestávku dva dni a potom opäť pokračujte 5 dní diéta a 2 dni pauza.

Ak budete túto diétu poctivo dodržiavať môžete sa zbaviť až 12kg bez vedľajších účinkov.

TIP: Pre udržanie váhy resp. dosiahnutého účinku, mali by ste najlepšie vždy v pondelok konzumovať toto:

RAŇAJKY: šálku citrónového džúsu bez cukru ( resp. šťavu z citróna )

OBED: suchár a jablko

VEČERA: suchár, varené vajíčko a paradajku

Ak budete nahrádzať jeden druh potravín iným, diéta nebude mať taký účinok, ako by ste si želali.

Vďaka odhodlaniu a samozrejme pevnej vôli sa výsledok dostaví čoskoro.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

Zdroj: losingweightdone.com

You Might Also Like