Úžasná diéta od doktorky, pri ktorej schudnete 1 kilogram každý deň.

Dnes vám ukážeme jednu extra efektívna diétu odporúčanú lekárkou kardiologičkou.

Diéta pri ktorej schudnete 1 kg denne

Táto diéta sa skladá z 3 častí počas 5 dní, čiže dokopy trvá od 5 do 15 dní, v závislosti na tom, koľko chcete schudnúť.

Raňajky sú rovnaké každý deň, pozostávajúce z 1 ks ovocia, 1 sušienky a 1 pohár čaju alebo kávy bez cukru.

Z ovocia si môžete vybrať: pomaranč, hruška, broskyňa, melón (1 odrezok, nie celý melón). Nejedzte banány ani hrozno.

Počas dňa pite dostatok čistej nebublinkovej vody.

Deň 1

Obed: 1 pomaranč, 1 varené vajce, 1 téglik jogurtu

Večera: 1 paradajka alebo 2 dcl varených paradajok, 2 varené vajcia, 1 hlávkový alebo uhorkový šalát, 2 sušienky

Deň 2

Obed: 1 pomaranč, 1 varené vajce, 1 téglik jogurtu

Večera: 125 gramov vareného hovädzieho mäsa, 1 paradajka, 1 pomaranč, 1 sušienka, 1 pohár čaju alebo kávy (pozor na kofeín pred spánkom) bez cukru

Deň 3

Obed: 1 pomaranč, 1 varené vajce, 1 téglik jogurtu, 1 hlávkový alebo uhorkový šalát

Večera: 135 gramov vareného hovädzieho mäsa, 1 pomaranč, 1 sušienka, 1 pohár čaju alebo kávy bez cukru

Deň 4

Obed: 125 gramov syra z kravského mlieka, 1 paradajka, 1 sušienka

Večera: 125 gramov varené hovädzie mäso, 2 paradajky, 1 jablko, 1 sušienka

Deň 5

Obed: 200 gramov vareného mäsa alebo ryby, 1 paradajka, 1 sušienka

Večera: 0,5 kg varenej zeleniny (mrkva, hrášok, zemiaky), 1 varené vajce, 1 sušienka

 

Deň 6 a 7 je voľná diéta podľa vášho výberu, potom sa to celé zopakuje. Počas celého trvania diéty je zakázané konzumovať alkohol.

Aké výsledky očakávať?

Po 5. dňoch diéty schudnete 2,5 až 5 kg.

Po 2 dňovej pauze potom môžete diétu zopakovať ešte 1 až 2 krát. Po 2. zopakovaní by celkový úbytok na váhe mohol dosiahnuť až 15 kg, bez toho aby sa to nejako negatívne odrazilo na zdraví.

Ak budete pokračovať v zdravom stravovaní, váha by sa nemala znovu vrátiť. Hlavne je potrebné obmedziť sladké a alkohol.

Ako si váhu udržať?

Na udržanie váhy je vhodné aspoň 1 deň v týždni, napríklad každý pondelok dodržiavať nasledujúce diétu:

Raňajky: 1 pohár vody so šťavou z 1 citróna (bez sladenie cukrom)

Obed: 1 jablko, 1 sušienka

Večera: 1 varené vajce, 1 paradajka, 1 sušienka

Všetky uvedené potraviny môžu byť konzumované studené alebo teplé, je však dôležité dodržiavať ich postupnosť a neodchyľovať sa od nej. V opačnom prípade sa želaný efekt nemusí dostaviť.

You Might Also Like