Trojdňová diéta, po ktorej konečne uvidíte zmeny na vašej váhe. Stačí, ak budete dodržiavať tieto jednoduché zásady

Na svete existuje toľko diét, takže občas je ťažké vybrať si tú správnu a efektívnu. Všetci už vieme, že dobrú postavu získame buď dlhodobou diétou s pestrou stravou alebo veľmi krátkymi, no občas drastickými diétami. My sme si však pre vás pripravili úžasný spôsob, vďaka ktorému schudnete za 3 dni.

Táto diéta je ideálna pre tých, ktorí idú na dovolenku, alebo sa pripravujú na dôležitú akciu, na ktorej chcú vyzerať skvele, a chcú sa rýchlo zbaviť 3kg (tí, ktorí majú 50-60kg) alebo 4-5kg (tí, ktorí majú 60kg a viac) v priebehu niekoľkých dní.

Trojdňová strava


Ako to funguje? Je veľmi dôležité pochopiť, že za tri dni neschudnete 4-5kg čistého tuku. Od druhého dňa sa telo začne prispôsobovať a začne spaľovať tuk.

  • Po prvé, zbavíte sa množstva prebytočných tekutín –  zbavíte sa opuchov, schudnete v tvári a zbavíte sa tuku na bruchu.
  • Po druhé, uvoľnia sa toxíny a vaše črevá sa očistia.
  • Po pretie, zníži sa objem žalúdka.

Tretí bod je najdôležitejší. Po niekoľkých dňoch sa množstvo jedla, ktoré vám bude stačiť aby ste sa cítili nasýtení, zníži v pomere ku objemu žalúdka. To znamená, že ste sa naučili za tri dni jesť menej jedla, a preto ďalej môžete pokračovať v chudnutí, ktoré bude úspešné.

Ryžová diéta:


Jedna z najviac neškodných a užitočných. V ryži je síce veľa uhľohydrátov, no ľahko a rýchlo sa vstrebáva a okrem toho je veľmi výživná vďaka sacharidom. Výhoda ryžovej diéty je, že odstraňuje škodlivé toxíny z tela.

Ďalšou veľkou výhodou je, že ju môžu konzumovať aj ľudia s vysokou kyslosťou žalúdka a aj tí, ktorí trpia gastrointestinálnymi problémami.

Podstatou tejto diéty je jesť dva alebo tri dni ryžovú kašu bez soli v malých množstvách a vypiť veľa neperlivej vody.

 

Pohánková diéta:


Pre tých, ktorí sa zaoberajú fitnesom je to ideálna voľba. Zo všetkých ostatných obilnín má práve pohánka popredné miesto v obsahu bielkovín (10-12g na 100g výrobku). Obsahuje 20-30kcal, čiže menej než ryža.

Vzhľadom k nízkemu obsahu kalórií a kvôli malému množstvu vitamínov, by ste pohánku nemali vyvárať, len ju na noc zalejte horúcou vodou. Ak chcete, môžete do nej pridať sójovú omáčku.

 

Kefírová diéta:


Boli by ste prekvapení, no toto je jedna z najpohodlnejších diét. Kefír zaberie veľa miesta v žalúdku, je veľmi výživný a obsahuje veľa bielkovín. Obsahuje 30-40kcal na 100ml. Rýchlo potláča hlad.

Tento produkt má tiež podobný účinok, ako ryža, a podporuje prospešnú črevnú mikroflóru. Táto diéta zahŕňa konzumáciu 2 litrov kefíru denne, čo je veľa, takže nezabudnite piť aj čistú vodu.

 

Tvarohová diéta:


Táto diéta vás nenechá hladnými, avšak aj tu si musíte dať pozor na niektoré veci. Vzhľadom k tomu, že tvaroh je plný bielkovín a tukov, vaše telo potrebuje pomoc vo forme otrúb a ovocia.

Za deň môžete zjesť kilogram tvarohu (200g porcia) a doň pridáte otruby, jablká a pomaranče. Ďalej si môžete ešte dopriať jednu polievkovú lyžicu medu na urýchlenie metabolizmu.

 

Vaječná diéta:


Posledná diéta na našom zozname je jedna z najúčinnejších na svete. Niekedy sa nazýva aj japonská strava, pretože v stravovaní obyvateľov Ázie hrajú vajcia osobitnú úlohu a až do staroby im umožňujú zostať štíhlymi a zdravými.

Vajcia sú jedinečným produktom na chudnutie, obsahujú tak málo cukru, že je takmer nemožné na nich pestovať tuk. Často je práve to cukor v potravinách, ktorý ovplyvňuje proces chudnutia.

Tri dni jedzte iba varené vajcia (2-3ks) a zeleninové šaláty v malých množstvách. Pite veľa čistej vody.

Týchto 5 rýchlych diét bolo testovaných miliónom žien a mužov po celom svete. Na vás už iba zostáva vybrať si jednu z nich a pustiť sa do nej počas víkendu. Môže sa stať, že po prvom dni vás začne bolieť hlava, no to vyvoláva len jedlo v prvej fáze pôstu.

Pokiaľ ste diéty skúsili, určite nám nezabudnite napísať vaše skúsenosti do komentárov.

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie.
Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku.
Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výhradne po konzultácii s vaším lekárom.

You Might Also Like