Trápi vás vyčnievajúci hrb na chrbte? Vďaka tomuto triku sa ho zbavíte

 

Moderný život diktuje svoje podmienky, ktoré sa potom odrážajú na našom tele. Ľudia majú sedavé zamestnanie a svoj voľný čas trávia pri televízoroch či počítačoch.
Z tohto dôvodu nás nemôže prekvapiť, že sa nám v tele hromadí tuk.

 

 

Vdovský hrb nie je nič iné, než ukladanie tuku v oblasti 7. krčného stavca. Tento problém sa často objavuje u žien, ktoré trpia nadváhou. Ukážeme vám špeciálne cviky, ktoré pomôžu zbaviť sa tohto tukového vankúša.

Krúživý pohyb ramenami

Začnite s cvikom v stoji a ruky majte upažené pri tele. Pomaly vykonávajte s ramenami krúživé pohyby. Ramená môžete otáčať naraz alebo najprv jedno a potom druhé. Doba cviku by mala byť najmenej 5 minút.

 

Pozícia kobra

Ľahnite si na brucho, ruky ohnite v lakťoch a položte si ich k telu. Čelo si položte na podložku a uvoľnite sa. Pomaly zdvíhajte hlavu, ramená a vrchnú časť tela pomocou chrbtových svalov a nie rukami. Natiahnutými rukami sa ohnite v chrbtici, ale hlave nezakláňajte dozadu. Opatrne zdvihnite bradu tak vysoko, ako to je možné. Cvik opakujte aspoň 20-krát.

 

 

Poloha mačka
Zaujmite polohu na štyroch a hlavu skloňte. Uistite sa, že vaše kolená a ruky sú vzájomne rovnobežné. Pri nádychu majte hlavu hore, ohnite sa v oblasti drieku a stiahnite brušné svaly. Vydychovaním urobte mačací chrbát a vráťte sa do východiskovej polohy. Opakujte 20-krát.

 

 

Strečing rúk a nôh
Postavte sa na dlane a kolená tak, aby boli paralelne rovnobežné. Zdvihnite pravú ruku a ľavú nohu súčasne. Držte je v tejto polohe 10 sekúnd a následne vymeňte končatiny. Opakujte to aspoň 20-krát.

 

Pravidelným cvičením si posilníte svaly chrbta a problém vdovského hrbu bude minulosťou!

You Might Also Like