Toto je 6 jednoduchých trikov ako schudnúť POČAS SPÁNKU!

Ak sa snažíte schudnúť  možno vám stačí upraviť vaše večerné návyky a výsledok sa dostaví rýchlejšie, ako by ste si pôvodne mysleli. Večer je totižto pre váš organizmus a trávenie zásadový.

Popri zdravému stravovaniu a športovaniu by ste sa mali zamerať aj na večerný čas, ktorý je pri chudnutí mimoriadne dôležitý. Práve večer sa v našom tele lepšie ukladá tuk a môže ihneď zmariť celú vašu snahu nejaké to kilečko schudnúť.

1) Zásada je nejesť po 19 hodine

Skúste aspoň na pár dní, prípadne týždňov vyskúšať nejesť po siedmej hodine večer alebo tri hodiny pred spaním. Pripravte si ľahké jedlo, ktoré veľmi váš organizmus nezaťaží a už po pár dňoch uvidíte skvelé výsledky.

2) Chvíľka pre seba

Po náročnom dni si zaslúžite čas aj pre seba a preto si doprajte večer aspoň pol hodinku na relax. Pripravte si horúci kúpeľ, meditujte alebo si sadnite k vašej obľúbenej knihe. Práve počas tohto času nebudete myslieť na jedlo a váš organizmus si príjemne oddýchne.

3) Dostatok spánku

Vaše telo si potrebuje počas noci dostatočne odpočinúť a preto by ste nemali zanedbať ani túto činnosť. Dokonca sa istými štúdiami zistilo, že ženy, ktoré spia v tmavých spálniach, majú nižšiu pravdepodobnosť nadváhy. Preto by ste mali dbať na to, aby ste nespali pri zapnutom svetle a tiež si zaobstarajte hrubý záves, ktorý stlmí svetlo z ulice.

4) Zdravé raňajky

Ráno zvykneme byť takmer všetci v strese a častokrát sa nestíhame v kľude ani naraňajkovať, čo je veľkou chybou, keďže prvé jedlo dňa je pre naše telo mimoriadne dôležité. Raňajky si preto pripravte už večer, čo ráno nesmierne oceníte. Ideálnou voľbou sú kaše alebo napríklad chia pudingy.

5) Príprava jedálnička

Ak sa pokúšate schudnúť, snáď tou najdôležitejšou časťou tohto procesu je zdravá a vyvážená strava. Spravte si vopred jedálniček na niekoľko dní a podľa toho si nakúpte potrebné potraviny. Doma tak budete mať po ruke vždy všetko pre prípravu rýchlych zdravých jedál. A hlavne, nebudete mať doma to, čo jesť nechcete ako sladkosti, čipsy a iné nezdravé potraviny.

6) Ideálne jedlo

Skvelou potravinou na večerné maškrtenie sú vajíčka, ktoré obsahujú vysoký zdroj bielkovín, sacharidov a vápnika. Sú ideálnym večerným jedlom, ktorý vašu diétu nenaruší a s čistým svedomím si môžete na nich pochutiť. Navyše, proteín sa do tela vstrebáva postupne počas spánku a to je priestor, kedy môžu svaly rásť.

Bol tento článok užitočný? Zdieľajte ho so svojou rodinou a priateľmi!

zdroj: womenshealthmag.com

You Might Also Like