Takto jednoducho som sa zbavila toxínov vo svojom tele. Teraz to už robím pravidelne a cítim sa skvelo!

Je všeobecne známe, že naše telo denne vystavujeme obrovskému množstvu baktérií a toxických látok. Nebezpečné, chemické látky sa nachádzajú nielen v potrave ktorú prijímame, ale aj vo vzduchu, ktorý dýchame. Pravidelné očisťovacie nášho organizmu by teda malo byť pre nás viac ako samozrejmosťou. V tomto článku vám teda prinášame niekoľko užitočných rád a tipov, ako sa detoxikovať a udržať si stále a dlhotrvajúce zdravie.

 

Aktívne uhlie:


Aktívne uhlie je zložené zo spáleného dreva, uhlia, oleja, kokosových alebo orechových škrupín. Neobsahuje žiaden kyslík, a preto dokáže absorbovať veľké množstvo toxínov, ťažkých kovov a iných jedov, ktoré sa dostali do nášho tela. Dobré je vziať si pred jedlom jednu tabletu denne.

Pitie vody:


Pitný režim je niečo, čo by nikto z nás nemal v žiadnom prípade podceňovať. Okrem toho, že nás voda udržiava pri živote, je aj vynikajúcim detoxikačným prostriedkom na prečistenie organizmu. Prostredníctvom vylučovacej sústavy odplaví z tela močovým mechúrom veľa nepotrebných a škodlivých látok. Jej pitie by malo byť pravidelné počas dňa, nie však prehnané.

Pozor na nebezpečné cukry:

Niektoré cukry a umelé dochucovadla dokážu mať veľmi neblahé účinky na náš organizmus. Dokážu zablokovať prirodzený metabolizmus v dôsledku čoho sa vám dostane do krvi príliš veľa glukózy. Rast vašej hmotnosti bude v tom prípade vašim najmenším problémom. Veľa cukru v krvi môže spôsobovať cukrovku či srdcové ochorenia. Odporúča sa na prisladenie jedál používať prírodné sladidlá akými sú napríklad med a domáce sirupy.

Zvýšte príjem organických potravín:


Organické ovocie a zelenina neobsahujú toxíny, teda pesticídy či antibiotiká. Ak zvýšite príjem organickej stravy, váš metabolizmus sa zlepší. Vďaka tomu sa zrýchli tráviaci proces a stane sa omnoho efektívnejším. Dobrou voľbou je zároveň pestovať si ovocie či zeleninu vo vlastnej záhradke. Nie je nad vlastnoručne vypestovanú zeleninu, ktorá nemá v sebe rôzne nebezpečné hnojivá. Škodlivých látok sa takýmto spôsobom môžete rýchlo zbaviť.

Čaj na ráno:


Ak máme vo zvyku piť každé ráno kávu, nemusí to byť pre náš organizmus najšťastnejším riešením. Káva totiž obsahuje cafestol, čo je diterpenová molekula spôsobujúca zvyšovanie úrovne cholesterolu. Ak ste človek, ktorý nedokáže bez kávy vydržať, skúste si dať od nej aspoň na pár dní pokoj. Ak nechcete zvyšovať zlý cholesterol vo vašom tele, vymeňte šálku kávy na ráno za šálku bylinkového čaju.

Pôst:

Nielen počas predveľkonočného obdobia, ale počas celého roka by sme si mali vyhradiť čas, kedy sa vzdáme väčšej konzumácie jedla. Potraviny, ktoré zvyčajne prijímame sú spracovávané a obsahujú množstvo ťažko stráviteľných cukrov. Počas nášho osobného pôstu môžeme dopriať organizmu čas na to, aby si oddýchol od týchto zložitých potravín a zároveň sa takýmto spôsobom môžeme pripraviť na zdravší životný štýl.

Sauna a cvičenie:


Je všeobecne známe, že sauna a cvičenie majú vynikajúci účinok na naše telo. Keď sa hýbeme, máme pocit, že sme zdravší, zlepšuje sa nám kondícia a v neposlednom rade si spomaľujeme starnutie. Potením, saunou naše telo cez kožu vylučuje odpadové a nepotrebné látky. Keď máte možnosť, určite si z času na čas vychutnajte takúto očistu.

Probiotiká:

Ak chcete zlepšiť činnosť vášho žalúdka a čriev, naučte sa pravidelne prijímať probiotiká. Nájsť ich môžete v rôznych druhoch potravín ale aj vo forme tabliet. Jednou z takýchto potravín, ktorá obsahuje veľké množstvo probiotík je klasický jogurt. Na raňajky je to ideálna voľba.

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Všetky potrebné kroky najprv konzultujte so svojím lekárom / lekárnikom.

PRIDAJTE SA K NÁM!

You Might Also Like