Stlačte tieto 2 body a bolesť chrbta i kĺbov čoskoro zaručene zmiznú

Je tomu už skutočne tak. Milióny ľudí na celom svete trpia dlhodobo bolesťami chrbta, o ktorých často nikto nepozná efektívny spôsob, ako sa ich zbaviť.

Moderná medicína síce disponuje mnohými účinnými prostriedkami proti bežným zdravotným problémom, ale s bolesťami chrbta, chrbtice a kĺbov si častokrát nevie úplne rady.

Avšak, tradičné formy ľudového prístupu k liečbe, zvlášť potom staroveká čínska medicína, si v protiklade s modernou medicínou dokáže veľmi účinne poradiť i s chronickými problémami.

Vychádza pritom zo základnej teórie meridiánov, ktoré ako energetické dráhy prechádzajú ľudským telom a ovplyvňujú mnohé jeho funkcie.

Podľa nich sú choroby výsledkom poškodeného toku energie cez meridiány. Choroby orgánov tak možno vyliečiť tým, že sa cez ne tento energetický tok obnoví.

Na dosiahnutie tohto cieľa využíva dve metódy – akupunktúra a akupresúra .

Akupunktúra, teda vpichovanie tenkých ihiel do tela, je zložitejšia metóda a nemal by ju vykonávať niekto, kto v nej nie je dostatočne vyškolený.

Na druhú stranu, akupresúra je jednoduchšia a je možné ju vykonávať i v prostredí domova.

A práve preto sme sa rozhodli sa v tomto článku venovať práve akupresúre, pretože na jej aplikáciu stačí prečítaní jednoduchého návodu.

Akupresúra proti bolestiam chrbta a kĺbov

Masáž a stláčanie určitých bodov na tele dokáže zmierniť bolestivé príznaky v kĺboch, nohách či chrbte.

Ich pravidelnou stimuláciou sa zbavíte bolesti úplne. Ide o nasledujúce body, ktorých znalosť pomôže vyriešiť vaše problémy s chrbtom a kĺby:

Bod GB29

Tento bod sa nachádza v oblasti, kde sa panva napája na stehennú kosť.

Jeho stimuláciou zmiernite bolesti bedier a kĺbov všeobecne.

Bod GB30

Akupresúrny bod GB30 nájdete trochu nižšie smerom k chrbtu, na zadnom konci panvovej kosti.

V kombinácii so stimuláciou akupresúrneho bodu GB29 môžete uľaviť bolestiam kĺbov, chrbta, bedrových a ramenných kĺbov.

Bod B54

Tretím bodom je bod B54, ktorý sa nachádza na zadnej strane kolennej jamky (úvodný obrázok).

Jeho stimulácia uvoľní svaly a zmierni bolesti chrbta, krížov a bedrových kĺbov.

Každý z uvedených bodov na každej strane tela stimulujte stlačením alebo masírovaním kruhovými pohybmi po dobu niekoľkých minút. Pre najlepší výsledok je vhodné stimuláciu opakovať 2 až 3 krát denne.

 

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like