Ste jablko, hruška či presýpacie hodiny? Jedzte podľa vášho typu postavy!

Všetky typy postáv sú jedinečné a krásne, ale už ste sa niekedy zamýšľali nad tým, prečo sa ľuďom ukladá tuk na určitých oblastiach ich tela?

Niektoré ženy majú tendenciu priberať na váhe v oblasti bruška a pŕs, ostatné okolo bokov a stehien. Všetci máme svoje problémové partie, z ktorých by sme chceli čo najviac schudnúť. Toto sú potraviny, ktoré by ste mali jesť podľa typu postavy, aby ste schudli a cítili sa zdravo.

 

Obdĺžnik

Tento tvar tela sa definuje tým, že má úzke boky a nedefinovaný pás. Aj keď tento typ postavy je menej náchylný na priberanie, mali by ste do svojho jedálnička zahrnúť potraviny, ktoré obsahujú zdravé tuky (avokádo, mandle, losos, atď.) a bielkoviny rastlinného pôvodu. Uvedomte si, že bez ohľadu na to, aká ste štíhla, je stále dôležité zdravo sa stravovať. Takže sa uistite, že nejete príliš veľa sladkostí a rýchleho občerstvenia.

Jablko

Ak je toto typ vašej postavy, tak potom máte tendenciu priberať na váhe v oblasti bruška a pŕs. Preto je pre vás najideálnejšie jesť málo a často. To znamená jesť šesťkrát denne, ale znížiť svoje porcie. Konzumovať potraviny bohaté na vlákninu, ovocie, zelenina, vitamín C a mliečne výrobky s nízkym obsahom tuku. Ak budete jesť jogurty, uistite sa, že sú to tie, ktoré vám pomáhajú regulovať zažívanie. Mali by ste sa vyhnúť potravinám, ktoré nafukujú ako napríklad chlieb, niektoré druhy zeleniny a rýchle občerstvenia.

Hruška

Telo v tvare hrušky sa vyznačuje širšími bokmi a útlejšími prsiami. Ľudia s týmto typom postavy majú tendenciu priberať na váhe v oblasti bokov a stehien a dochádza tam k zadržiavaniu vody v tele. Konzumujte mäso, ryby, vajcia, mliečne výrobky a potraviny s vysokým obsahom bielkovín. Ovocie ako melón alebo ananás sú skvelý spôsob ako očistiť vaše telo tým, že odstránia toxíny, ktoré spomaľujú váš metabolizmus. Skombinujte ich s bylinnými čajmi, ako je zelený čaj. Vyhnite sa soleným jedlám. Inými slovami, znížiť príjem soli a vyhnúť sa potravinám z bielej múky, ako je chlieb, cestoviny a ryža. Vymeňte ich radšej za celozrnné.

Presýpacie hodiny

Presýpacie hodiny je najviac žiadúci typ postavy, aj napriek tomu, že má tendenciu priberať na váhe rovnomerne v celom tele a má nedostatok svalovej hmoty. Má väčšie riziko vysokej hladiny cukru v krvi, takže je odporúčané jesť potraviny s nízkym glykemickým indexom a jesť 5 až 6 jedál denne. Jesť viac čerstvého ovocia a zeleniny a zdravé tuky. Vyhnúť sa potravinám z bielej múky (chlieb, cestoviny a ryža). Môžete ich nahradiť celozrnnými.

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

 

You Might Also Like