Schudnite 3 kilogramy za 3 dni podľa tohto návodu. Toto som si vytlačila a dala na chladničku!

Spread the love

V dnešnom článku vám prinášame jedálniček trojdňovej diéty, vďaka ktorej budete o 3 kilogramy ľahší.

Po diéte môžete ďalej jesť ako obvykle, ale vyvarujte sa konzumácii pečiva a múčných produktov, a takisto potravín ako: hranolky, vyprážané jedlá a sladké limonády.

Je vhodné túto trojdňovú diétu opakovať každých 10 dní, kým nedosiahnete svoju vytúženú váhu. Tzn. 3 dni budete dodržiavať nižšie uvedený jedálniček, a ďalších 10 dní budete jesť ako bežne, s tým že sa vyhnete prejedaniu a výlučne nezdravým potravinám.

Deň 1

Raňajky: 2 vajcia natvrdo, 2 paradajky, šálka nesladeného zeleného čaju

Obed: 2 vajcia natvrdo, 120g varenej alebo pečenej ryby, šálka zeleného čaju

Svačina: jablko, jogurt nesladený (max 3,5% tuku)

Večera: Zelenina pripravená na pare (brokolica, karfiol, mrkva, hrášok, zelená fazuľka, atď), cottage syr

Deň 2

Raňajky: 2 vajcia natvrdo, 2 paradajky, šálka zeleného čaju

Obed: 2 vajcia na tvrdo, 120g kuracích pŕs, šálka zeleného čaju

Svačina: jablko, jogurt

Večera: 120g syra cottage, suchár, pohár nízkotučného kefíru

Deň 3

Raňajky: 2 vajcia natvrdo, šálka pomarančového džúsu

Obed: 2 bielka, 120g vareného červeného mäsa, šálka zeleného čaju

Svačina: jablko, jogurt

Večera: 2 pečené zemiaky, zeleninový šalát, šálka zeleného čaju

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Všetky potrebné kroky najprv konzultujte so svojím lekárom / lekárnikom.

You Might Also Like