Robte toto po dobu jedného mesiaca a uvidíte ohromné výsledky. Vaš zadok sa zmení na nepoznanie!

Fat rear and slim rear. EPS8 vector illustration.

Keď niekomu poviete, že si chcete vypracovať váš zadok, hneď vám odporučí drepovanie. My vám odporúčame zapojiť sa do tejto zaujímavej výzvy, ktorá trvá 30 dní.

Zamyslite sa nad tým, potrebujete iba jeden mesiac, aby ste si splnili jeden zo svojich snov. Váš zadok bude vypracovanejší a taktiež si posilníte nohy. Verte nám, že za tú námahu to stojí. Čo musíte pre to urobiť? Stačí 100 drepov denne, nezáležiac na tom, aký deň je. Keď uvidíte výsledky, môžete pridať do vášho cvičenia ďalšie cviky. Hlavne však nezabudnite každý deň drepovať.

Nesmiete sa vzdávať. Najprv sa vám môže zdať, že 100 drepov je veľa, ale verte nám, že sa tento cvik čoskoro stane vašim zvykom. O týždeň si už nedokážete predstaviť váš život bez drepov.

Obyčajné drepy:
Je to jednoduché. Postavte sa rovno s nohami mierne rozkročenými, viac, než je šírka ramien. Drepujte čo najhlbšie, snažte sa nezaťažovať kolená. Uistite sa, že udržujete svoju telesnú hmotnosť na nohách, čím dochádza k napínaniu zadku.

Drep s kopom dozadu:
Proste robte obyčajné drepy a keď ste hore, vykopnite nohou. Nohy vymieňajte.

Sumo drep a jeho variácie:
Rozkročte nohy. Drepujte najnižšie ako viete, vyrovnajte chrbát a snažte sa, aby vaše kolená ostali v pevnom bode a nevytŕčali. To ich veľmi zaťažuje. Ak chcete skúsiť sumo drep, pri drepovaní ruky spustite dolu, pomaly vstávajte a zdvihnite ruky, akoby ste načrtli kruh. Keď sa zdvihnete, postavte sa na päty.

Drep s otočením:
Postavte sa rovno, nohy rozkročte a položte ruky za hlavu. Urobte normálny drep. Keď vstanete, zdvihnite pravú nohu, ohnite koleno a natiahnite ho k pravému lakťu, akoby ste sa ho chceli dotknúť, prípadne ak vám to pôjde tak sa ho dotknite. Opakujte na druhej strane.

Drep so zadným výpadom:
Postavte sa rovno. Položte ľavú nohu za vašu pravú nohu a urobte drep. Potom urobte krok s ľavou nohou do boku, presuňte pravú nohu za ľavú a urobte drep znovu.

Skákacie drepy:
Urobte normálny drep a pri zdvíhaní sa hore vyskočte.

Úzke drepy:
Nohy úplne priblížte k sebe a urobte drep.

Drep a výpad:
Postavte sa rovno. Položte pravú nohu za sebou a urobte drep. Potom cvik opakujte na druhej strane.

Drep a krok do boku:
Urobte drep a zostaňte v pozícii, kedy je váš zadok v najnižšom bode. Posuňte pravú nohu do boku tak, aby sa vaše prsty na nohách dotýkali zeme. Opakujte na druhej nohe.

Skákacie drepy a blízky postoj:
Stojte so spojenými nohami. Počas skoku rozkročte nohy (širšie ako je šírka ramien) a urobte drep. Keď vstávate, znovu sa snažte nohy spojiť.

Akými cvikmi udržujete vaše telo fit? Nezabudnite sa o ne podeliť.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like