Robte tento cvik po dobu jedného mesiaca a uvidíte ohromné výsledky. Vaš zadok sa zmení na nepoznanie!

Keď niekomu poviete, že si chcete vypracovať váš zadok, hneď vám odporučí drepovanie. My vám odporúčame zapojiť sa do tejto zaujímavej výzvy, ktorá trvá 30 dní.

 

Zamyslite sa nad tým, potrebujete iba jeden mesiac, aby ste si splnili jeden zo svojich snov. Váš zadok bude vypracovanejší a taktiež si posilníte nohy. Verte nám, že za tú námahu to stojí. Čo musíte pre to urobiť? Stačí 100 drepov denne, nezáležiac na tom, aký deň je. Keď uvidíte výsledky, môžete pridať do vášho cvičenia ďalšie cviky. Hlavne však nezabudnite každý deň drepovať.

Nesmiete sa vzdávať. Najprv sa vám môže zdať, že 100 drepov je veľa, ale verte nám, že sa tento cvik čoskoro stane vašim zvykom. O týždeň si už nedokážete predstaviť váš život bez drepov.

 

 

Obyčajné drepy:


Je to jednoduché. Postavte sa rovno s nohami mierne rozkročenými, viac, než je šírka ramien. Drepujte čo najhlbšie, snažte sa nezaťažovať kolená. Uistite sa, že udržujete svoju telesnú hmotnosť na nohách, čím dochádza k napínaniu zadku.

 

Drep s kopom dozadu:


Proste robte obyčajné drepy a keď ste hore, vykopnite nohou. Nohy vymieňajte.

Sumo drep a jeho variácie:


Rozkročte nohy. Drepujte najnižšie ako viete, vyrovnajte chrbát a snažte sa, aby vaše kolená ostali v pevnom bode a nevytŕčali. To ich veľmi zaťažuje. Ak chcete skúsiť sumo drep, pri drepovaní ruky spustite dolu, pomaly vstávajte a zdvihnite ruky, akoby ste načrtli kruh. Keď sa zdvihnete, postavte sa na päty.

 

 

PRIDAJTE SA K NÁM!

You Might Also Like