Osobné tréneri dávajú za túto klasiku ruku do ohňa. Tento cvik mi efektívne spevnil zadok, stehná a ostatné problematické partie

Príroda to zariadila tak, že väčšia časť mužov sa radšej obzrie za ženou s väčším zadkom a širšími bokmi ako za tou, ktorá takmer žiadny zadok nemá.

 

Napriek tomu sa mnohé z nás snažia svoj zadok priviesť do lepšieho stavu než v akom ho máme. Pokiaľ chcete spevniť zadok a posilniť stehná, nemusíte chodiť do posilňovne. Stačí pár minúte denne a ste vo forme.

Ženská postava s väčším zadkom je neuveriteľne sexy. Na to, aby sme sa cítili príťažlivé a nenechali svoj zadok bezbreho rast, potrebujeme vydať aj trochu aktivity. Tieto základné a nenáročné cvičenia môžete robiť popri sledovaní večerných správ a ani si to nevšimnete, za to rozdielu v zrkadle si všimnete už po niekoľkých dňoch.

Nezvyčajné drepy

Postavte sa rovno a nohy rozkročte na šírku ramien. Telo skladajte nižšie, ako by ste si išli sadnúť. Z tejto polohy pokračujte tak, že si kľaknite na jedno koleno a potom aj na druhé. Rovnakým spôsobom sa zdvihnite opäť do polohy sedu a potom sa narovnajte. Opakujte 10-krát v troch sériách po sebe.

 

Bočné výpady s vzostupom kolien

Postavte sa a nohy rozkročte na šírku ramien. Následne vykonajte ľavou nohou výpad do strany tak, aby ste ju úplne natiahli. Vstaňte do východiskovej polohy a vzápätí zdvihnite koleno do pravého uhla pred seba. Opakujte v troch sériách nasledovne. V prvej sérii opakujte cvičenie 10-krát, v druhej 8-krát a v tretej už len 6-krát. Medzi sériami vymieňajte ľavú a pravú nohu, aby bolo cvičenie rovnomerné.

 

Zdvíhanie panvy

Ľahnite si na chrbát, ruky dajte pozdĺž tela a nohy ohnite v kolenách. Pri výdychu zdvihnite panvu, stiahnite sedacie svaly a vydržte 5 sekúnd. Potom s výdychom panvicu spustite. Opakujte 20-krát v štyroch sériách po sebe.

 

Sedací mostík so zvýšenými nohami

Ľahnite si na chrbát, ruky položte pozdĺž tela, ohnite ľavú nohu v kolene. S nádychom zdvihnite panvu a pravú nohu zdvihnite nahor pred seba. Zatnite zadok a 5 sekúnd vydržte. S výdychom sa pomaly vráťte do východiskovej polohy. Opakujte 10-krát v troch sériách.

 

Vykopávánie

Kľaknite si na kolená, dlaňami sa opierajte o podložku. S nádychom zdvihnite jednu nohu, ohnite ju v kolene a pritom ohnite aj dolnú časť chrbta. Držte nohu v 90 stupňovom uhle a dýchajte. S výdychom sa vráťte do východiskovej polohy a vymeňte nohy. Opakujte 14-krát po sebe v troch sériách.

 

Drepy s gumou

Pri tomto cvičení budete potrebovať tzv. Fitness gumu. Postavte sa rovno a nohy rozkročte na šírku ramien. Gumu si nainštalujte podľa fotky a ruky si dajte v bok a dbajte na to, aby vám pri cvičení guma nepadala. Vytiahnite jednu nohu do strany čo najďalej od seba, v tejto vzdialenosti ju položte na zem a urobte drep. Vráťte sa do východiskovej polohy a vymeňte nohy. Opakujte 10-krát v troch sériách po sebe.

Tieto jednoduché cvičenia sú veľmi efektívne, a preto napomáhajú rýchlemu spevňovaniu svalstva. Váš zadok a stehná budú po opakovaných cvičeniach naozaj dokonalé. Ak túžite po pevnom guľatom zadku a elegantných nohách, neváhajte už ani chvíľočku a pustite sa do práce. Držíme palce!

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like