Nepravidelný pitný režím má za následok únavu či bolest hlavy! Čo je však najlepšie, môžete vďaka nemu schudnúť!

V prípade, že je váš pitný režim nedostatočný, môžete pociťovať únavu, bolesti hlavy a podráždenosť. 

 

Koľko vody denne vypijete? Máte pocit, že váš pitný režim je dostatočný? Buďte k sebe naozaj úprimní a zodpovedajte si tieto otázky pravdivo. Všetci dobre vieme, že práve voda je pre zdravé a optimálne fungovanie ľudského organizmu nevyhnutná. Vďaka dostatočnému pitnému režimu sa nebudete len lepšie cítiť, ale aj lepšie vyzerať. Dostatok vody pomáha naštartovať metabolizmus a tým aj prispieva k rýchlejšiemu spaľovaniu tukov.

V prípade, že je váš pitný režim nedostatočný, môžete pociťovať únavu, bolesti hlavy a podráždenosť. Za dostatočné množstvo tekutín sa zväčša považujú dva až tri litre vody denne, avšak záleží to od aktivity, ktorú človek vykonáva a od iných individuálnych faktorov. Ako dobre vieme, pre naše telo je najvhodnejšie, aby sme pili čistú vodu a nenahrádzali ju rôznymi sladenými nápojmilimonádami.

Vhodné je tiež piť napríklad vodu s citrónom, prípadne s medom, alebo škoricou. Základom nášho pitného režimu by ale mala byť čistá neochutená voda. Nie je dôležité len čo pijeme a koľko toho vypijeme, dôležité je tiež kedy. Vhodné je rozdeliť si pitný režim do približne pravidelných časových intervalov, čo vám pomôže naštartovať organizmus

Začnite ráno o 8:00:
Ráno je vhodné vypiť dva poháre vody s citrónom. Vďaka tejto výbornej citronáde dodáte vášmu telu potrebnú hydratáciu, naštartujete ho na prísun potravy a postaráte sa o jeho dokonalé prečistenie. Po vypití vody ráno počkajte aspoň polhodinku a až potom sa naraňajkujte.

 

Nezabudnite sa napiť o 11:00:
Aby ste zahnali skorý hlad pred obedom, určite siahnite po pohári vody cca o 11:00. Ak plánujete schudnúť, pitie v tomto období dňa vám k tomu určite dopomôže. Veď ako sa hovorí, hlad je len preoblečený smäd.

Pokračujte o 13:00:
Približne 30 minút pred obedom vypite pohár vody a ďalší pohár vypite počas obeda. Myslíte si, že počas jedla by ste nemali prijímať tekutiny? Nemali by ste piť sladené nápoje. Vodu piť môžete, dokonca pitie vody počas obeda vám uľahčí trávenie.

Hydratácia o 16:00:
Poobede si doprajte vody viac. Vypite až pollitra vody. Poobede človek podáva veľký výkon, prijíma rôznu stravu a preto je dôležité nenechať telo vysušené a poriadne sa postarať o jeho hydratáciu.

Večerný pohár vody o 20:00:
Pred spaním si doprajte pohár teplej vody napríklad s medom alebo s citrónom, čo okrem iného môže zlepšiť aj váš spánok.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like