Máte niekedy problém s tlakom a únavou? Vyskúšajte toto cvičenie, ktoré vám zaberie len 4 minúty, ale výsledky sú ohromujúce

 

Pociťujete začínajúce problémy s tlakom? Vedzte, že to nie je problém len staršej generácie. Zvýšený alebo nízky tlak môže mať ktokoľvek z nás bez rozdielu pohlavia a veku. Ak zároveň vstávate unavení a budíte sa ťažko, máme pre vás riešenie. Nemusíte vykonávať žiadne ťažké cviky, postačí vám jednoduchá masáž uší.

Ak chcete zlepšiť krvný tlak, odstrániť časté bolesti hlavy a zabudnúť na problémy s únavou, treba zlepšiť funkciu vášho mozgu. Prebudiť ho, zlepšiť krvný obeh a naštartovať svoj organizmus. V tom sa vám pokúsime pomôcť.

 

Ako zlepšiť funkciu mozgu?

prvý cvik

Dlane si položte na uši a pomocou prstov uši trochu ohýbajte. V tejto pozícii by ste ich mali držať po dobu niekoľkých minút (2-3).

druhý cvik

 

 

Medzi palec a ukazovák si vezmite ušné lalôčiky a pomaly ich masírujte pohybmi hore, dole a do strán. Dôležité je, aby ste nevyvíjali až príliš silný tlak. Masáž by mala byť jemná a príjemná.

tretí cvik

Položte si dlane opäť na uši a jemne je celé masírujte.

štvrtý cvik

Zamerajte sa na vnútornú časť ucha. Jemne masírujte ušné otvory.

piaty cvik

Dlane si položte opäť na uši a urobte niekoľko pružnejších pohybov. Toto cvičenie okrem iného zlepšuje aj sluch.

šiesty cvik

Ľahko chyťte ucho medzi prstami a skúste ho ohýbať v smere hodinových ručičiek. Premasírujte body, ktoré sa nachádzajú aj za ušami. Uši jemne popotahujte smerom preč od hlavy, čo odstráni napríklad aj veľkú bolesť hlavy.

 

 

Cvičenie a celková masáž by nemali trvať dlhšie ako 4 minúty. Masáž by mala byť jemná a na konci by ste mali cítiť príjemné teplo, možno aj jemné svrbenie. Týmto jednoduchým cvičením zlepšíte fungovanie mozgu a naštartujete sa do nového dňa.

Pri masáži často zabúdame práve na oblasť uší, ktorá je veľmi dôležitá, pretože sa tu nachádzajú body, ktoré opäť súvisí s fungovaním nášho tela. Ak sa cítime často unavení, je dobré si uvedomiť, že hlavné „veliteľ“ nášho tela je práve náš mozog, ktorý musíme prebudiť a naštartovať. Toto jednoduché cvičenie vám s tým určite pomôže.

 

You Might Also Like