Masérka nám ukázala 4 cviky, ktoré vás zbavia vašej bolesti chrbta len za 6 minút.

O bolesti medzi lopatkami by mohol hovoriť takmer každý. Niekedy nám ani tie najdrahšie masáže nepomôžu a máme pocit, že nám nezostáva nič iné, len to pretrpieť. To však nie je pravda. Máme pre vás ideálne cvičenie, ktoré pozostáva zo 4 cvikov, na ktoré budete potrebovať len tenisovú loptičku, stenu a vaše ruky. Zaberie vám to len 6 minút!

Cvičenie: Vezmite si tenisovú loptičku a vložte ju medzi oblasť vašich lopatiek a steny. Vykonávajte jemné pohyby tak, aby ste cítili jemný tlak práve na miestach, kde vás to bolí.

Cvičenie: Zdvihnite si ruky ku zadnej časti vašej hlavy a následne ich spojte. Pomaly tlačte vašu hlavu smerom nadol. Môžete skúsiť vytvárať aj mierny protitlak, avšak v tomto cvičení nechoďte cez vašu bolesť.

Cvičenie: Rukami si tlačte hlavu zo spodku vašej brady smerom dozadu. Taktiež sa môžete pokúsiť vytvoriť protitlak, no nechajte sa viesť a ovládať vašou bolesťou, cez ktorú by ste nemali pokračovať.

Cvičenie: Chyťte si vašou pravou rukou ponad hlavu vaše ľavé ucho. Pomaly tlačte rukou hlavu na pravú stranu. Dajte si však pozor na bolesť. To isté urobte aj s vašou druhou rukou. Avšak na opačnú stranu.

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie.
Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku.
Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výhradne po konzultácii s vaším lekárom.

You Might Also Like