Mám 45 rokov niesom spokojná so svojimi prsiami. Potom mi suseda poradila pravidelne cvičiť týchto 6 cvikov a dnes mám naspäť stratené sebavedomie!

Prsia sú jedným zo symbolov ženskosti. Tieto cviky na prsia vám zabezpečia, že muži (a dokonca aj ženy) nebudú vedieť odtrhnúť oči z vášho dekoltu. Nepotrebujeme na to mať veľké prsia. Dôležitejšie je mať ich pevné a pekne tvarované. Takto si dokonalé prsia „vyčarujete“ bez cudzej pomoci a náročných zákrokov.

Ktorá z nás by nechcela mať krásne pevné prsia? Dá sa to aj bez plastickej operácie.

Stačiť vám môže aj 7 jednoduchých cvikov a výsledky budú viditeľné už o niekoľko dní. Nejde o žiadne náročné cviky, dokonca nepotrebujete ani žiadne špeciálne stroje. Stačí vám fit lopta, malé činky do rúk a chuť zmeniť svoju postavu a najmä prsia k lepšiemu. Nasledujúci postup vám ukáže ako na to.

Cvičenie 1

Postavte sa rovno a vystrite sa. Následne pokrčte ruku v lakti a ruku v pästi si oprite o spodok brady. Začnite vyvíjať tlak na bradu, tlačením ruky hore a zároveň tlačte bradu smerom dole na ruku. Tento tlak by mal trvať 5 sekúnd, následne na 5 sekúnd uvoľnite svalstvo. Tento cvik opakujte 2 až 3 krát.

Cvičenie 2

Zaujmite vystretú pozíciu v stoji ako v predchádzajúcom cviku a dlane rúk spojte pred hrudníkom (ako pri modlitbe). Začnite vyvíjať tlak na dlane tak, že ich navzájom tlačíte k sebe. Mali by ste mať napnuté svaly hrudníka a zároveň dbajte o perfektne vystretý chrbát. 10 sekúnd tlačte ruky k sebe, následne 5 sekúnd relaxujte. Cvik by ste mali opakovať 3 krát.

Cvičenie 3

Kliky sú jedným z najefektívnejších cvičení, pokiaľ ide o spevnenie svalov hrudníka a tvarovanie pŕs. Nemusíte sa báť náročnejších klikov, vystačíte si aj s jednoduchšou formou takzvaných ženských klikov.

Zaujmite pozíciu ako pri klasickom kliku, kolenami si však kľaknite na podlahu a členky si prepleťte jeden cez druhý. Ruky si uložte pred telo, mali by byť o niečo širšie ako je šírka vašich ramien. Potom napnite celé telo a pokrčením rúk v lakťoch klesnite smerom k podlahe. Následne sa dvihnite do východiskovej pozície. Mali by ste urobiť 12 až 15 klikov v troch sériách za sebou.

Cvičenie 4

Po náročnejších klikoch svalom doprajte úľavu pri jednoduchšom cviku. Ľahnite si na brucho a nohu pokrčte v kolenách tak, aby smerovali k vašej hlave. Potom si rukami chyťte členky, čím vytvoríte akúsi kolísku. Snažte sa mať napnuté svaly a v tejto pozícii vydržte 20 sekúnd. Následne si doprajte 10 sekundovú prestávku. Cvik opakujte tri krát po sebe.

Cvičenie 5

Podobný predchádzajúcemu cviku je aj tento jednoduchší cvik, ktorým si skvele spevníte hrudné svalstvo. Postavte sa k stene približne vo vzdialenosti pol metra a vystrite ruky pred seba. Dlane zovrite v päste tak, aby sa dotýkali steny a vaše ruky a telo boli vystreté. Následne začnite päsťami tlačiť smerom k stene a majte čo najviac napnuté prsné svaly. Vyvíjajte 20 sekúnd tlak a potom si 10 sekúnd oddýchnite. Zopakujte 3 krát.

Cvičenie 6

Chrbát si položte na fit loptu tak, aby bol zadok a nohy nad podlahou. Podopierajte sa chodidlami položenými na podlahe. Pokiaľ nemáte fit loptu, postačí vám aj lavička alebo vyššia posteľ. Vezmite si do rúk ťažšiu činku a dvíhajte ju smerom dohora. Poriadne napnite svaly a následne činkou klesnite až k hrudníku. Cvičenie by ste mali zopakovať 8 krát po sebe a potom si na chvíľu oddýchnuť. Celkovo spravte 3 série po sebe.

Cvičenie 7

Týmto cvikom si na záver krásne ponaťahujete svaly, ktoré zároveň i spevníte, čo vedie ku krajšie tvarovaným prsiam. Vezmite si do rúk činky a postavte sa tak, aby ste mali trup v predklone a mierne pokrčené kolená. Chrbát by mal byť vystretý a nemali by ste sa hrbiť. Súčasne s nádychom dvihnite ruky do strán (v lakťoch mierne pokrčené) tak, aby boli rovnobežne s podlahou. Chvíľku vydržte v tejto pozícii a s výdychom ruky pomaly spúšťajte dole. Tento cvik opakujte 12 krát v dvoch sériách po sebe.

Veríme, že vás budú tieto cviky baviť rovnako, ako pevnejšia postava a formované prsia, ktoré vďaka nim dosiahnete.

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

zdroj:  adme.ru

You Might Also Like