Mám 45 rokov niesom spokojná so svojimi prsiami. Potom mi suseda poradila pravidelne cvičiť týchto 6 cvikov a dnes mám naspäť stratené sebavedomie!

Prsia sú jedným zo symbolov ženskosti. Tieto cviky na prsia vám zabezpečia, že muži (a dokonca aj ženy) nebudú vedieť odtrhnúť oči z vášho dekoltu. Nepotrebujeme na to mať veľké prsia. Dôležitejšie je mať ich pevné a pekne tvarované. Takto si dokonalé prsia „vyčarujete“ bez cudzej pomoci a náročných zákrokov.

 

Ktorá z nás by nechcela mať krásne pevné prsia? Dá sa to aj bez plastickej operácie.

Stačiť vám môže aj 7 jednoduchých cvikov a výsledky budú viditeľné už o niekoľko dní. Nejde o žiadne náročné cviky, dokonca nepotrebujete ani žiadne špeciálne stroje. Stačí vám fit lopta, malé činky do rúk a chuť zmeniť svoju postavu a najmä prsia k lepšiemu. Nasledujúci postup vám ukáže ako na to.

Cvičenie 1

Postavte sa rovno a vystrite sa. Následne pokrčte ruku v lakti a ruku v pästi si oprite o spodok brady. Začnite vyvíjať tlak na bradu, tlačením ruky hore a zároveň tlačte bradu smerom dole na ruku. Tento tlak by mal trvať 5 sekúnd, následne na 5 sekúnd uvoľnite svalstvo. Tento cvik opakujte 2 až 3 krát.

Cvičenie 2

Zaujmite vystretú pozíciu v stoji ako v predchádzajúcom cviku a dlane rúk spojte pred hrudníkom (ako pri modlitbe). Začnite vyvíjať tlak na dlane tak, že ich navzájom tlačíte k sebe. Mali by ste mať napnuté svaly hrudníka a zároveň dbajte o perfektne vystretý chrbát. 10 sekúnd tlačte ruky k sebe, následne 5 sekúnd relaxujte. Cvik by ste mali opakovať 3 krát.

Cvičenie 3

Kliky sú jedným z najefektívnejších cvičení, pokiaľ ide o spevnenie svalov hrudníka a tvarovanie pŕs. Nemusíte sa báť náročnejších klikov, vystačíte si aj s jednoduchšou formou takzvaných ženských klikov.

Zaujmite pozíciu ako pri klasickom kliku, kolenami si však kľaknite na podlahu a členky si prepleťte jeden cez druhý. Ruky si uložte pred telo, mali by byť o niečo širšie ako je šírka vašich ramien. Potom napnite celé telo a pokrčením rúk v lakťoch klesnite smerom k podlahe. Následne sa dvihnite do východiskovej pozície. Mali by ste urobiť 12 až 15 klikov v troch sériách za sebou.

Cvičenie 4

Po náročnejších klikoch svalom doprajte úľavu pri jednoduchšom cviku. Ľahnite si na brucho a nohu pokrčte v kolenách tak, aby smerovali k vašej hlave. Potom si rukami chyťte členky, čím vytvoríte akúsi kolísku. Snažte sa mať napnuté svaly a v tejto pozícii vydržte 20 sekúnd. Následne si doprajte 10 sekundovú prestávku. Cvik opakujte tri krát po sebe.

Cvičenie 5

Podobný predchádzajúcemu cviku je aj tento jednoduchší cvik, ktorým si skvele spevníte hrudné svalstvo. Postavte sa k stene približne vo vzdialenosti pol metra a vystrite ruky pred seba. Dlane zovrite v päste tak, aby sa dotýkali steny a vaše ruky a telo boli vystreté. Následne začnite päsťami tlačiť smerom k stene a majte čo najviac napnuté prsné svaly. Vyvíjajte 20 sekúnd tlak a potom si 10 sekúnd oddýchnite. Zopakujte 3 krát.

Cvičenie 6

Chrbát si položte na fit loptu tak, aby bol zadok a nohy nad podlahou. Podopierajte sa chodidlami položenými na podlahe. Pokiaľ nemáte fit loptu, postačí vám aj lavička alebo vyššia posteľ. Vezmite si do rúk ťažšiu činku a dvíhajte ju smerom dohora. Poriadne napnite svaly a následne činkou klesnite až k hrudníku. Cvičenie by ste mali zopakovať 8 krát po sebe a potom si na chvíľu oddýchnuť. Celkovo spravte 3 série po sebe.

Cvičenie 7

Týmto cvikom si na záver krásne ponaťahujete svaly, ktoré zároveň i spevníte, čo vedie ku krajšie tvarovaným prsiam. Vezmite si do rúk činky a postavte sa tak, aby ste mali trup v predklone a mierne pokrčené kolená. Chrbát by mal byť vystretý a nemali by ste sa hrbiť. Súčasne s nádychom dvihnite ruky do strán (v lakťoch mierne pokrčené) tak, aby boli rovnobežne s podlahou. Chvíľku vydržte v tejto pozícii a s výdychom ruky pomaly spúšťajte dole. Tento cvik opakujte 12 krát v dvoch sériách po sebe.

Veríme, že vás budú tieto cviky baviť rovnako, ako pevnejšia postava a formované prsia, ktoré vďaka nim dosiahnete.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

zdroj:  adme.ru

You Might Also Like