Len 1 minúta denne: Fyzioterapeut zostavil 4 jednoduché pohyby, ktoré rýchlo pomôžu pri zápale sedacieho nervu a bolesti krížov! Vyskúšajte!

Nesprávne držanie tela, nedostatok pohybu a príliš dlhé sedenie – tieto a mnohé ďalšie príčiny prispievajú k stále sa zvyšujúcemu percentu populácie, ktoré trpí na bolesti v rôznych častiach chrbtice. Jednou z najčastejšie sa vyskytujúcich a zároveň najnepríjemnejších je bolesť spôsobená zápalom sedacieho nervu a bolesť krížov.

 

Riešenie však môže byť niekedy jednoduchšie, ako si myslíte. Prinášame vám krátky návod na jednoduché cviky a pozície, ktoré vám zaberú neuveriteľnú 1 minútu denne. Zbavte sa bolesti a posilnite chrbticu najjednoduchším možným spôsobom.

1. 10 sekúnd najskôr pre jednu a potom pre druhú nohu

2. 5x mierne zodvihnite obe nohy tak, ako to máte naznačené na obrázku.

3. Držte nohu v znázornenej polohe po dobu 10 sekúnd, potom opakujte aj s druhou nohou.

4. Snažte sa špičkami prstov dosiahnuť na prsty na nohách. V tejto polohe vydržte 10 sekúnd.

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

zdroj : ohiobackpain.com

You Might Also Like