Kaše na chudnutie: o 6kg ľahšie len za 2 týždne! Skvelá strava bez hladovania.

Medzi mnohými spôsobmi stravovania sa, je niekedy ťažké nájsť ten správny, ktorý by najlepšie zodpovedal vašej postave a ukázal efektívne výsledky. Tieto kaše sú schválené výživovými poradcami a ich výhody sú zreteľné.

 

каши для похудения

Diéta je stanovená na 7 dní nízko-kalorickej stravy s ktorou zažijete rýchle a pohodlné chudnutie. Je vhodná pre tých ľudí, ktorí sa chcú rozlúčiť s 5-6 kilami a nie je to ani časovo náročné na prípravu!

Kaše sú užitočné pre organizmus – obsahujú vlákninu, vitamíny, cenné stopové prvky (v závislosti od typu obilnín), sacharidy a proteíny. Tvoria vynikajúci základ pre diétne stravovanie, pretože každá obilnina má na naše telo jedinečný účinok.

Princíp spočíva v šiestich dňoch, počas ktorých by ste mali jesť jeden druh obilniny (každý deň iná kaša). Na siedmy deň sa pripravuje kaša zo zmesi všetkých obilnín.

меню диеты 6 каш

Menu

  • Pondelok – pšeničná kaša
  • Utorok – pšenová kaša
  • Streda – ovsená kaša
  • Štvrtok – ryžová kaša
  • Piatok – jačmenná kaša
  • Sobota – krúpová kaša
  • Nedeľa – kaša z vyššie uvedených obilnín

Najvhodnejšie je začať s touto diétou v pondelok a v nedeľu večer si pripraviť prvú kašu (pšeničnú). Pšenicu zalejte horúcou vodou v pomere 1:3, povarte 5 minút, prikryte a nechajte odstáť. Ráno začnite vypitím pohára vlažnej vody s citrónom a po 20 minútach sa môžete pustiť do kaše!

Ochutenie soľou, cukrom alebo maslom je zakázané. Kašu jedzte každé 3-4 hodiny hneď ako pocítite hlad. Počas diéty môžete konzumovať čerstvú zeleninu (mrkvu, uhorku, paradajku, papriku), ovocie (jablká a citrusové plody) a kefír v miernom množstve.

Odoprite si ryby, mäso, vajcia, mlieko, alkohol, sladkosti a pečivo. Čo sa týka tekutín, prípustný je nesladený čaj a voda v dostatočnom množstve. Dôležité: ak trpíte akoukoľvek chorobou tráviaceho systému, poraďte sa o tejto diéte s vaším lekárom.

Po jednom týždni sa zlepší funkcia čriev, telo sa prirodzene prečistí, obohatí sa o vitamíny a stopové prvky, ktoré sa odrazia na vašej postave, koži, vlasoch a nechtoch.

Povedzte o tom aj svojim priateľom a pomôžte im na ich ceste chudnutia!

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

zdroj: takprosto.cc

You Might Also Like