Kamarátka mi povedala o tejto stravovacej schéme. Pripevnila som si ju na chladničku a nemohla veriť, ako rýchlo idú kilá dole!

Buďme k sebe úprimní, 60-70% žien, ktoré držia diétu, sú len tzv. „Ovce“. Inými slovami, mnohé z nich to ani nepotrebujú, len ich k tomu vedie tlak spoločnosti. Ak ste sa už ale rozhodli z nejakého dôvodu schudnúť, urobte to aspoň zdravo. Táto stravovacia schéma Vám môže vskutku pomôcť.

Naučte sa vstávať tak, že zakaždým ráno vypijete šálku vody izbovej teploty s trochou citrónovej šťavy. Začnite a uvidíte, ako Vás to naštartuje do nového dňa s chuťou na výdatné raňajky, ktoré sú základom každého dňa.

Ako zdravo schudnúť?

Pitný režim je nesmierne dôležitý, najmä ak sa snažíte schudnúť. Piť by ste mali vždy aspoň 20 minút pred každým jedlom, či už sa jedná o raňajky, obed, či večeru. Pohár čistej vody, alebo vody s citrónom naplní Váš žalúdok, telu dodá tekutiny, a tak Vás oklame, vďaka čomu nebudete mať taký hlad. Ak sa naučíte na tento režim, zabijete dve muchy jednou ranou.

Princíp prvý teda je: Pred každým jedlom vždy pohár vody!

raňajkám si vždy pripravte trochu orechov. Vlašské, lieskové alebo kešu, na druhu skrátka nezáleží, ide len o príjem potravín bohatých na energiu. Orechy pomôžu ako Vašej pokožke, tak vlasom a nechtom. Pridajte ich do vločiek, alebo kaše, alebo si ich dajte samotnú hrsť po raňajkách. Pokiaľ máte radi na raňajky syry, nezabudnite, že orechy sa k nim hodia priamo úžasne. Vskutku úžasná je napr. Syrovo-orechová nátierka.

Po dvoch hodinách si na desiatu dajte najlepšie jablko, alebo uhorkový šalát. Jednoducho si dajte niečo ľahké, plného vody a vitamínov, aby Vám stihlo do obeda krásne vytráviť. Nikdy ale nezabudnite na pohár vody pred každým jedlom.

Obed by mal byť klasický s polievkou. Tá napomáha peristaltiku, obzvlášť tie zeleninové a teplé. Sa smotanovými krémovými polievkami buďte opatrní, lebo obsahujú dostatok kalórií, takže si prípadne doprajte ľahší druhý chod. Hlavný chod by ste nikdy nemali ochudobniť o zeleninu, či menší šalátik. Vďaka tomu bude Vaše telo rýchlejšie spaľovať a prijme zaslúženú dávku vitamínov.

Vždy majte na pamäti, že je desiata rovnako dôležitá, ako ostatné jedlá. Možno ste si zvykli mať na popoludnie kávu s tortou. Skúste to ale nahradiť ovocím, alebo aspoň celozrnnými sušienkami. Káva zostáva povolená.

Vo večerných hodinách si pripravujte najlepšie pokrmy z mäsa a bez prílohy, prípadne len so šalátom. K večeru by ste nemali jesť žiadnu prílohu, teda žiadne zemiaky, ryžu alebo cestoviny. Obsahujú zbytočne veľa sacharidov a Vaše telo na noc zbytočne zaťaží. Mimochodom, pri chudnutí sa je dobré tiež vymeniť klasickú soľ za morskú.

Hodinu po večeri odporúčame krátku prechádzku, či domáce cvičenie. Vaše telo to napumpuje, a vďaka tomu spáli nadbytočné kalórie. V tele tak zostanú len tie, ktoré sú nevyhnutné pre správne fungovanie metabolizmu.

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

ZDROJ : SOVKUSOM.RU

You Might Also Like