Jediná diéta, ktorá skutočne funguje a pomohla miliónom ľuďom. Stačí aby ste nejedli túto jednú vec…

Táto diéta rúca všetky pôvodné presvedčenia o chudnutí. Doteraz ste sa domnievali, že pri chudnutí je mimoriadne dôležité obmedziť množstvo tuku, ktoré v strave prijímame.

 

Táto diéta pre spaľovanie tuku sa zdá byť paradoxnou, avšak výsledok je skvelý! Zbavíte sa nadváhy, budete sa cítiť skvele, nebudete mať žiadne útoky hladu a zároveň si zlepšíte zdravie.

Low Carb High Fat (málo uhľovodíkov, viac tuku) – systém stravovania sa, ktorý je veľmi jednoduchý: treba konzumovať minimum cukru a škrobu a viac potravín bohatých na tuky, bielkoviny a vlákninu.

Diéta na tukoch

Ide o skutočnú revolúciu v jedení. Vysoko tučná diéta získala šialenú popularitu vo Švédsku a potom sa dostala do celého sveta.

Hlavnou výhodou LCHF je, že človek netrpí hladom. Úbytok na hmotnosti prebieha ľahko, pretože mastné jedlá ho zasýtia na dlhú dobu. Hladina cukru v krvi sa stabilizuje a nie je potrebné zjesť také množstvo jedla.

Čo možno jesť:

  1. Mäso, ryby, hydinu, morské plody
  2. Vajíčka
  3. Slanina, šunka, krk, hrudník
  4. Párky, salámy – len veľmi vysokej kvality s minimom aditív
  5. Smotana s obsahom tuku 30-40%
  6. Kyslá smotana – len tučná
  7. Veľmi tučný tvaroh
  8. Syr a tvrdé (najtučnejšie), a mäkké: gorgonzola, brie, camembert, mozzarella
  9. Všetky druhy mastných omáčok bez pridaného cukru
  10. Avokádo
  11. Zelenina rastúca nadzemou –  uhorky, paradajky, papriky, kapusta, karfiol, brokolica, tekvica, baklažán, špenát, zelené fazuľky, špargľa, hlávkový šalát a rôzne byliny
  12. Reďkev
  13. Olivy
  14. Citrón, limetka
  15. Huby
  16. Tofu
  17. Maslo
  18. Rastlinné oleje s nízkym obsahom omega-6 mastných kyselín: kokosový orech, ľanové semená, olivový olej, repkový olej (lisované za studena)
  19. nízkokarbónové obilniny a semená: Chia, ľan, sezam
  20. Pokiaľ ide o nápoje: sýtená voda aj bez, čaj, káva – bez cukru, káva so smotanou

 

Čo možno jesť v obmedzenom množstve:

  1. Bobule, najlepšie kyslé
  2. Orechy
  3. Tekvica
  4. Prírodné sladidlá: erytritol, stevia, isomaltooligosacharidy
  5. Suché víno
  6. Vodka, whisky, gin, brandy, rum, tequila

Čo nejesť vôbec:

  1. Mlieko, jogurt
  2. Mrkva, repa, cibuľa
  3. Zelený hrášok
  4. Čokoláda
  5. Slnečnicový olej
  6. Cukor
  7. Múčne výrobky
  8. Obilniny a celozrnné obilniny, ovsené vločky, pohánka, kukurica
  9. Ryža
  10. Cestoviny, rezance, cestoviny
  11. Fazuľa (červená, biela)
  12. Sušené ovocie
  13. Sladké jogurty a tvarohy
  14. Zemiaky
  15. Kečup, sladké a kyslé omáčky a iné omáčky s pridaním cukru

Predstavíme vám príkladne menu na vysoko tučnú diétu.  Je veľmi chutná a zasýti vás na celý deň. Uisťujeme vás, že po niekoľkých dňoch si budete robiť polovičné porcie a budete sa cítiť skvele. A kilá s hanbou odídu.

 

Menu na deň:

  1. Raňajky

Praženica z 3 vajec s paradajkami, slaninou, syrom suluguni, zelené, uhorky, zeler.

  1. Desiata

Káva so smotanou (obsah tuku 35% ), smotanový syr a kyslá smotana.

  1. Obed

Kuracie prsia, karfiol, maslo, šalát z čerstvej zeleniny s kyslou smotanou.

  1. Večera

Kuracia pečeň dusená na smotane, vyprážaná cuketa, paradajkový šalát, cibuľa, zeler, vlašské orechy s kyslou smotanou. Čaj so smotanou

Takáto diéta, ktorá odstráni tuk z bokov,  brucha a stehien je extrémne efektívna! Ukážte svojim priateľom čarovnú ponuku, budú šťastní.

 

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

Zdroj

You Might Also Like