FRANCÚZSKA DIÉTA na 10 dní! Konečne sa mi podarilo schudnúť 5 kg za týždeň a to naozaj bez hladovania.

Spread the love

Trápia vás po sviatkoch kilogramy navyše, alebo ste sa rozhodli, že v novom roku začnete so svojou postavou niečo robiť? Odborníci na diétu z Francúzska prišli so stravovaním, ktoré naštartuje váš metabolizmus a postupne vás zbavia viscerálneho tuku, ktorý obaľuje orgány a je veľkým strašiakom.

 

Pre ľudí, ktorí sa doteraz stravovali nezdravo je prechod na zdravú stravu vždy ťažký. Preto odborníci odporúčajú držať túto diétu 10 dní, aby sa telo adaptovalo a potom postupne zaraďovať zdravé jedlá do jedálnička.

ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ

Pite dostatok čistej vody na vašu hmotnosť a výšku
Zabudnite na sladkosti a slané dobroty. Tiež na cukor, veľa soli a pečivo
Zakázané sú aj dresingy, majonéza, kečup a rôzne omáčky zahusťované múkou
Každý deň by ste sa aspoň hodinu mali venovať aktívne športu. Stačí aj prechádzka alebo beh.

Jedálniček na 10 dní

Raňajky

Pred raňajkami vypite pohár letnéj vody s citrónom. Potom si dajte biely jogurt ochutený škoricou. K tomu si uvarte dve vajíčka a dajte si polovicu grepu. Ďalej si môžete urobiť zelený čaj alebo kávu bez cukru a mlieka.

DESIATA:

Jedno jablko a hrsť orechov. Najlepšie sú vlašské alebo mandle. V žiadnom prípade nejedzte solené orechy či arašidy. Vhodnou alternatívou je aj nastrúhaná mrkva spolu s jablkom, pokvapkané citrónovou šťavou.

Obed

Dostatok čerstvej zeleniny, ktorú si zalejete citrónovou šťavou zmiešanou s olivovým olejom. K tomu samozrejme bielkoviny, najlepšie v podobe čerstvej ryby alebo kuracieho či morčacieho mäsa.

Desiata

Jogurt s vločkami, posypaný škoricou je skvelou voľbou. V opačnom prípade si dajte hummus so zeleninou.

Večera

Pečená alebo dusená zelenina na olivovom oleji alebo na pare. K tomu uvarené vajíčko a tuniak vo vlastnej šťave.

TIPY NA ZÁVER

Nezabúdajte, že nikdy nemôžete ísť spať s pocitom hladu.
Ak neviete, po čom siahnuť, ideálne je tvaroh, ktorý môžete kombinovať na sladko i na slano.
Ak ako prílohu zvolíte zeleninu, môžete jej zjesť koľko chcete, nezabúdajte však, že k zelenine jednoducho vždy musí ísť bielkovina, inak má nutrične veľmi nízke hodnoty na to, aby vás zasýtila.

Na raňajkách môžete zvoliť aj kašu alebo smoothie. Po 8 hodinovom spánku je ideálny dať si niečo tekuté.
Nezabúdajte, že pre telo je najlepšia regenerácia spánok, preto dbajte na to, aby ste spali plnohodnotne.

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Všetky potrebné kroky najprv konzultujte so svojím lekárom / lekárnikom.

You Might Also Like