Dlho sa mi nedarilo schudnúť, až kým som neobjavila diétu zameranú na štítnu žľazu. Odvtedy mi kilogramy miznú pred očami.

Pre všetkých, ktorí trpia nedostatočnou aktivitou štítnej žľazy je schudnúť takmer nemožné. Existuje však jasné svetlo na konci tunela. Zabudnite na všetky tie diskusie o tom, aké ťažké je schudnúť s týmto zdravotným problémom.

Riešenie je vo výbere jedál, ktoré každý deň skonzumujete.

Abnormálna funkcia štítnej žľazy je na zozname ako najväčší blokátor zdravej straty hmotnosti. Výroba hormónov je narušená, čo má za následok vyššiu hladinu zlého cholesterolu a hladiny tuku. Ženy niekedy majú pocit, že sú nafúknuté.

V tomto článku vám prinášame 6 účinných spôsobov, ktoré vám pomôžu dosiahnuť rovnováhu vo vašom jedle a vyhnúť sa niektorým škodlivým potravinám.

#1 Štartovací balíček je základ

Najprv si musíte sami povedať, či ste plne odhodlaný alebo nie. Je to predsa o vašom zdraví.

Poďme si teraz povedať pár slov o cukre. Už ste to určite niekoľko krát cítili, ako vás slabá štítna žľaza prosí o chuť sacharidov, presnejšie cukru. Problém nastáva keď sa dostanete do začarovaného kruhu, a potrebujete túto chuť upokojiť ďalším a zvýšeným množstvom cukru.

Skutočným problémom cukru je, že vaše telo ho spracováva rýchlejšie než ostatní. Znamená to, že sa budete cítiť viac hladní bez ohľadu na to koľko ste toho zjedli. A v tom je práve tá chyba. Cukor vám chýba dlhodobo a preto ho jete viac a viac, len aby ste zostali pocitovo spokojní.

Medzi najčastejšie zdroje jednoduchých sacharidov (cukrov) patria:

  • biela múka a výrobky z nej
  • sladené minerálky
  • ovocné džúsy
  • potraviny sladené kukuričným sirupom
  • raňajkové cereálie
  • bežný stolný cukor

Existuje však cesta ako vaše chuťové poháriky uspokojiť. Nazýva sa ,,komplexné sacharidy.” Ich výhodou je, že telo ich spracováva oveľa pomalšie než jednoduché cukry. Tým vám dodajú pocit zasýtenia na dlhšiu dobu a nedochádza pri nich k náhlym výkyvom hladiny krvného cukru. Naviac, nevedie k vzniku závislosti na cukre.

Zaveďte preto do stravy komplexné sacharidy, ku ktorým patria:

  • celozrnná pšenica a iné obilniny
  • hnedá ryža
  • ovsené vločky
  • strukoviny

#2 Pravidelný pohyb alebo cvičenie na spaľovanie tukov

Vitajte v posilovni. Je čas na to, aby ste pritvrdili. Cvičenie, ktoré prevádzate v telocvični, urýchli váš metabolizmus a vy začnete strácať tuk.

Pohyb je pri vašom ochorení veľmi dôležitý, pretože zvyšuje výskyt hormonálnej sekrécie štítnej žľazy.

#3 Kokosový olej vás ochráni

Väčšina rastlinných olejov obsahuje mastné kyseliny, ktoré spôsobujú priberanie na váhe, pretože spomaľuje činnosť vašej štítnej žľazy. Kokosový olej obsahuje množstvo zdravých tukov. Činnosť štítnej žľazy dokážu zlepšiť hlavne jeho mastné kyseliny so stredne dlhým reťazcom.

Tieto látky naviac zlepšujú glukózovú toleranciu a citlivosť tela na inzulín, čo má na chudnutie veľmi priaznivý efekt.

Tento olej môžete používať surový, a je dobrý aj na varenie a pečenie, pretože aj pri vyšších teplotách zachováva svoje prospešné vlastnosti.

Na podporu metabolizmu je ho vhodné užívať 20 minút pred hlavným jedlom.

You Might Also Like