Dala som na rady mojej kamarátky a každé ráno som zaťahovala brucho. Neverila som, keď sa obvod môjho pása začal zmenšovať!

Ešte pár mesiacov a máme tu leto. Spolu s jeho príchodom nás však trápia aj čoraz kritickejšie pohľady na naše neforemné brucho, ktoré je všelijaké, len nie ploché. Ak chcete svojmu brušku pomôcť, stačí každé ráno po prebudení vťahovať čo najviac dokážete. Výsledok? Celkom pekné formovanie ženských kriviek.

Vťahovanie brucha, samozrejme, nezhodí žiadne kilá, ale tento proces pomôže vaše brucho vytvarovať do pekných ženských kriviek. Tie sa vyznačujú užším driekom a širšími bokmi. A to muži milujú. V skutočnosti je to vlastne celé o tom, že ženy sa chcú cítiť ženami a tú pravú ženskosť neprináša nič viac než viditeľný pas.

Ženské krivky má každý rád

Väčšina mužov nechce ženu bez pekných ženských kriviek. K týmto krivkám patria boky, zadok, pás a poprsie. Máloktorý muž ohrnie nos nad dámou s príťažlivými proporciami a najmä v súčasnosti, keď je svet predimenzovaný figurínami a vzorcami, ako by mali ženy vyzerať, symbolom krásy sa stále viac stávajú opäť ženy typu „madony“.

Priblížiť sa k ideálom ženskej krásy nie je tak ťažké, ak jednoduchým spôsobom zapracovať na svojom drieku. A nezahŕňa to žiadne cvičenie.

Jednoduchá technika

Pre čo najlepší výsledný efekt sa hneď po prebudení a počiatočnom pretiahnutí tela posaďte do polohy tureckého sedu. Ak vám to telo dovolí, preložte členok jednej nohy na lýtko druhej. Nohy by vám mali tvoriť trojuholník, pričom stehná by mali tvoriť jeho strany a kolená uhly.

Keď ste sa správne usadili, narovnajte chrbticu, vytiahnite ramená a čo najhlbšie sa nadýchnite. Pomaly vydýchnite a opakujte 2krát. Potom začnite dýchať už aj s pomocou brucha. S nádychom brucho vtiahnite čo najhlbšie dovnútra a zadržte dych. V tejto pozícii vydržte 10-15 sekúnd. Vydýchnite.

Toto cvičenie opakujte niekoľkokrát po sebe a ak je to možné, skúste ho robiť aj počas dňa. Na účinok cvičenia nemá vplyv, či ste práve po obede, alebo ste ešte neraňajkovali. Ráno na neho však nikdy nezabudnite. Uvidíte, že váš driek sa začne po týždni či dvoch viditeľne formovať.

Pozor by si mali dať ľudia, ktorí majú problémy s pľúcami, dýchaním a tiež niektorými druhmi alergií. Samozrejme, najmä s takými, ktoré priťažujú pri dýchaní.

Neexistuje účinnejší cvik na krásny driek. Či už máte kilá navyše alebo nie, posilnené budete mať presne to svalstvo, ktoré je zodpovedné za ženský pás. Hlavne sa však nezabúdajte cítiť ženou. Na vašej hodnote kilá nikdy nič nezmenia.

You Might Also Like