Cvičte 2 minúty tento pohyb a navždy vyriešte svoje problémy s chrbtom!

Chrbtica môže mnohokrát zohrávať dôležitú úlohu v tele, napr. Poskytuje dostatočnú oporu a chráni miechu a nervy. Preto musíme venovať pozornosť jej zdraviu.

Ak chrbtica a chrbát budú zdravé, dokážete sa vďaka tomu vyhnúť bolesti chrbta, je však potrebné venovať osobitnú pozornosť týmto častiam tela. Ak v práci, doma alebo v aute musíte veľa sedieť, je oveľa väčšia šanca na bolesti chrbta. V tomto videu nájdete užitočné tipy pre prevenciu a liečbu bolesti chrbta!

Vo videu inštruktor prezentuje mnoho užitočných pozícií, ktoré pomáhajú od bolesti chrbta a ďalšie súvisiace bolesti v oblasti chrbtice a chrbta. Budete spokojní s výsledkom , a to napriek tomu, že toto cvičenie trvá len 2 minúty! Inštruktor tiež vysvetľuje význam preťahovania a posilňovanie vašich stehien.

K cvičeniu budete potrebovať iba uterák. Je dôležité venovať pozornosť dychu. Správne dýchanie vám pomôže relaxovať a uvoľniť napätie z tela.

Robte toto cvičenie každý deň, zaberie Vám to cca 2 minúty času. Vďaka nemu sa dokážete zbaviť bolestí chrbta a chrbtice a predídete riziku zranenia.

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

zdroj: bidista.com

You Might Also Like