Budíte sa s bolesťami niektorej časti tela? Tieto polohy spánku vám pomôžu sa týchto bolestí rýchlo zbaviť.

Bolesti chrbta po zobudení sú pre viacerých ľudí ako nočná mora. Spánok slúži na regeneráciu organizmu a načerpanie sily na ďalší deň, avšak keď sa zobudíme s bolesťou, máme dojem že sme ani nespali.

Našťastie existujú polohy spánku, pri ktorých sa zbavíte bolestí jednotlivých častí tela. Poznáte ich ?

Bolesti ramena:

Ak trpíte bolesťami v ramene, určite by ste mali zbystriť vašu pozornosť. Najlepšie urobíte, ak budete spať na opačnej strane, teda na tej strane, kde bolesti nemáte. Taktiež si môžete pod boľavé rameno podložiť vankúš, vďaka čomu nebude na vaše rameno kladený taký nápor.

Bolesti hlavy:

Ak sa ráno budíte so silnými bolesťami hlavy, môže to byť spôsobené viacerými príčinami. Buď spíte tak, že je váš vankúš úplne vyležaný a spíte akoby ste ho ani nemali, alebo máte pod hlavou hneď niekoľko vankúšov a vaša hlava je príliš vysoko. Oba prípady spôsobujú bolesti z krčnej chrbtice, ktorá je nesprávnym spôsobom spánku zablokovaná. Najlepšie urobíte, ak investujete do vankúša, ktorý udrží vašu hlavu v správnej polohe.

Menštruačné bolesti:


Ženy, ktoré týmito bolesťami zvyknú trpieť vedia, aké sú nepríjemné a ako vedia narušiť nejednu noc. Ak patríte medzi tieto ženy, vyskúšajte si pri ľahu na chrbte podložiť pod nohy v oblasti kolien vankúš. Znie to jednoducho, no je to naozaj účinné.

Bolesti chrbta:


Bolesti chrbta patria medzi najčastejšie bolesti, ktorými trpí viacero z nás. Spôsobov, ako si od tejto bolesti uľaviť je viacero. Môžete si zrolovať uterák a podložiť si ho pod chrbát tak, aby vám kopíroval chrbticu. Druhou možnosťou je podloženie si vankúša pod kolená rovnakým spôsobom, ako sme opisovali pri menštruačných bolestiach.

Ak nepomôže ani jeden z týchto spôsobov, problém môže byť aj vo vašom matraci, ktorý je potrebné vymeniť.

 

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie.
Prehlasujeme, že autori ani prevádzkovateľ webu nepreberajú zodpovednosť za prípadné ujmy spôsobené využívaním liečebných metód v tomto článku.
Hoci sú recepty, rady alebo liečebné metódy v tomto článku písané s najlepším svedomím autora textu, ich použitie je na vlastné nebezpečenstvo a malo by prebiehať výhradne po konzultácii s vaším lekárom.

ZDROJ: healthyentirelife.com

You Might Also Like