Ako prírodne odstrániť toxíny z pečene, obličiek či močového mechúra bez zbytočnej chémie

Obese man with fatty liver, 3D illustration and photomicrograph of liver steatosis. Conceptual image for non-alcoholic fatty liver disease

Pečeň, obličky a močový mechúr sú dôležité orgány, ale ľudia na ne často zabúdajú a to sa môže stať pre nich osudným. Preto sme si pre vás pripravili niekoľko jednoduchých tipov, ktoré vám pomôžu udržať vaše telo zdravé.

Nepresoľujte jedlá a pite menej alkoholu:


Mnohé z týchto potravín sa stali súčasťou našej stravy, ale v skutočnosti by ste sa im mali skôr vyhýbať. Myslíme tým kávu, nealkoholické nápoje, soľ a potraviny s veľmi vysokým obsahom bielkovín. Majte na pamäti, že v obchodoch už dokážete nájsť aj nesolené verzie vašich obľúbených slaných jedál.

Doprajte si viac čaju, vody a brusníc:


Existuje veľa potravín, ktoré môžete pridať do vašej stravy, vďaka ktorým sa zbavíte toxínov vo vašom tele. Patria medzi ne nápoje ako zelený čaj, zázvorový čaj a čistá voda. Pridajte viac ovocia a zeleniny do vašej stravy, brusnice a hnedé morské riasy. Dobre spravíte, keď si dáte ovocie na raňajky.

Vezmite si vitamíny:


Existuje veľa podporných bylín, ktoré pomáhajú udržiavať zdravé obličky ako napríklad vitamín B-6 a omega-3. Tieto bylinky vám pomôžu znížiť šance na vznik obličkových kameňov.

 

Nezabudnite vyvážiť svoje duševné a fyzické zdravie:


Stres sa môže podpísať aj na vašom tele, dokonca aj na orgánoch. Jednoduchá meditačná rutina, ako napríklad dýchacie cvičenia, vám môžu pomôcť zvládnuť stres; dýchanie tiež pomáha okysličovať celé telo. Ďalšia jednoduchá liečba nazývaná vodoliečba používa vodu na úľavu od bolesti, ktorá môže pomôcť vášmu obehovému systému, rovnako ako poskytne telu a mysli potrebný odpočinok.

Vyskúšajte 2-dňovú očistu obličiek!:


Aj 2-dňová očista môže skutočne robiť zázraky.

Raňajky:  Skúste vypiť šťavu s ovocím, ako napríklad repnú šťavu so sušenými brusnicami alebo smoothie, najlepšie so špenátom.
Obed: Môžete si pripraviť teplú misku cereálií do ktorej pridáte svoje obľúbené ovocie.
Večera: Pripravte si šalát podľa vašej chuti, pridajte bielkoviny – chudé mäso alebo tofu, pridajte citrón a vaše obľúbené ovocie.

Vyskúšajte cvičenia Kegel pre váš močový mechúr.


Možno vás prekvapí, že existujú spôsoby, ako môžete pomôcť svojmu močovému mechúru. Dr. Arnold Kegel vyvinul tieto panvové cvičenia v roku 1948 na pomoc ženám so stresovou močovou inkontinenciou, najmä po pôrode alebo menopauze. Ak sa vykonávajú pravidelne, môžu zabrániť úniku moču.

Je to jednoduché, zadržte svaly panvového dna a počítajte do 10 a potom ich uvoľnite. Tento cvik vykonajte po 10-krát v stoji, 10-krát počas sedenia a 10-krát keď oddychujete. Uistite sa však, že predtým, ako ich začnete praktikovať, je váš močový mechúr prázdny.

Cvičte pečeň:


Existuje niekoľko cvičení, ktoré pomôžu pečeni. Tú zacítite tak, že zatlačíte na miesto po rebrami na pravej strane. Môžete ju jemne stlačiť, pomasírovať ju, aby ste ju udržali zdravú. Skúste točiť svojím telom zľava doprava približne 15krát na každú stranu. Ako je uvedené vyššie, denné úseky, vykonávané asi 5 hodín týždenne, môžu robiť svet zázrakov pre vaše pečeň.

Bonus – smoothie tipy:
Zmiešajte jednu šálku mandľového mlieka s tofu a pol šálky špenátu. Teraz pridajte ovocie do zmesi, napríklad bobule, jablká alebo dokonca tekvicové semená. Ďalším receptom je šálka sójového mlieka, jeden zmrazený banán a pol šálky špenátu. Opäť pridajte svoje obľúbené ovocie.

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

 

 

You Might Also Like