9 vecí, s ktorými by ste mali prestať, ak chcete mať zdravý život

Keď sa ľudia snažia zlepšiť stravu alebo celkovú podobu svojho života a zdravia, sú si vedomí toho, že potrebujú zmeniť niektoré veci, ktoré boli doteraz zahrnuté do ich každodennej rutiny. Urobiť tieto zmeny ale koľkokrát nie je ľahké a preto by ste sa mali uistiť, že rozhodnutia, ktoré robíte, sú správne a budú efektívne.

Aké sú teda niektoré veci, ktoré by mali byť z Vášho života odstránené, s výnimkou nezdravých potravín alebo sladkostí, si môžete prečítať v tomto článku. Zamerali sme sa na 9 vecí, ktoré je potrebné zmeniť, alebo im len venovať väčšiu pozornosť.

1) Negatívne myslenie

Neobviňujte sa, okamžite to zastavte, pretože ste dostatočne silní a schopní.

Začnite s komplimentami, pre všetko, čo ste urobili, a odbremeňte svoj život o akúkoľvek negatívnu diskusiu o sebe. Kritizovať a ponižovať sa bude pre vás oveľa ťažšie, keď dosiahnete svojich zdravých cieľov.

2) Váženie sa

Ak ste posadnutí svojou váhou, aj malá zmena hmotnosti môže okamžite zabiť Vašu motiváciu.

Musíte vedieť, že číslo na váhe neodráža tvrdú prácu, ktorú ste urobili, a tieto čísla vás úplne nedefinujú. Dôležitý je Váš pocit.

3) Cvičenie, ktoré nenávidíte

Ochota urobiť aspoň niečo má veľký vplyv na požadované výsledky, ktoré ale budú lepšie, ak Vás cvičenie bude baviť. Takže sa nepúšťajte do cvičenia, ktoré nenávidíte.

Ak sa vám nepáči beh, existujú alternatívy, takže môžete robiť mnoho iných druhov cvičení, napr. Kardio, pokiaľ nenávidíte skupinové lekcie, skúste barre alebo jogu. Ak všetko, čo ste vyskúšali, nefungovalo, skúste nové štúdio alebo nového inštruktora.

Najdôležitejšie je pokračovať, kým nenájdete niečo, čo Vám bude vyhovovať, ale nikdy nepristupujte k cvičenie, ktoré sa vám nepáči.

4) Cvičenie pre ,, opravu „, alebo zmenu časti tela

Cvičenie vám dáva pocit, že sa cítite dobre, pretože sa cítite posilnenie a dostávate veľa endorfínov, ktoré vám pomôžu sa cítiť dobre vo vašom tele.

Cvičenie zlepší vaše zdravie, zvýši vašu energiu alebo zmení vašu náladu k lepšiemu.

5) Nedokážete vystáť kel (alebo iné jedlo)

Ak sa vám nepáčia nejaké potraviny, nenúťte sa do nich! Mnohí ľudia nemajú radi kel, dokonca aj keď vedia o prínosoch pre zdravie!

Experimentujte viac s inými zdravými potravinami, čo je jediný spôsob, ako zistiť, čo máte radi.

6) Perfekcionizmus

Tlak na dosiahnutie vašich cieľov je skvelý, ale snaha o dokonalosť je nezdravá, najmä keď ciele sú nereálne alebo nemožné.

Táto túžba môže byť ochranným mechanizmom, kedy sa chcete ochrániť pred súdmi zo strany ostatných. Mali by ste zamerať energiu na pokrok, nie na dokonalosť a budete mať oveľa lepšie výsledky.

7) Počítanie kalórií

Snažte sa zastaviť posadnutosť kalóriami. Vzhľadom na to, že potravina je palivo, potrebujeme kalórie, aby sme mali funkčné telo rovnako ako silné svaly a silné kosti. Sledovanie vášho jedla a zdravé stravovanie možno vykonať mnohými inými spôsobmi, než je počítanie kalórií.

Mali by ste poznať údaje a hodnoty o potravinách, aby ste si udržali kontrolu nad vaším zdravým stravovaním a mali zdravú rovnováhu tukov, bielkovín a sacharidov každý deň.

8) stres

Ak ste pod príliš veľkým tlakom, vaše ohrozené duševné zdravie môže mať vážne negatívne dôsledky na vaše celkové zdravie, ako prírastok hmotnosti, fyzickú bolesť, nadúvanie, kožné problémy alebo iné.

Odpočinok a odstrihnutie stresu vám bude skvelou terapiou, alebo si môžete vyskúšať vlastné starostlivosť o telo i dušu, ako rozptýlenie esenciálnych olejov.

9) Všetko, čo Vás brzdí

– Opustite ľudí, ktorí vás nepodporujú.

– Vyhýbajte sa práci, ktorá vám nerobí dobre, alebo horšie, spôsobuje, že sa cítite zle.

– Zbavte sa nepotrebných povinností, ktoré vám bránia v dosiahnutie vašich fyzických, duševných a osobných cieľov.

Vymeňte tieto veci za činnosti, kde budete schopní dosiahnuť vaše ciele a získať prácu, ktorá posilňuje vaše schopnosti a kreativitu.

 Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like