8 jednoduchých spôsobov, vďaka ktorým sa vám podarí zhodiť niekoľko kíl za 2 týždne. Bod číslo 7 vás prekvapí.

Illustration of fat back before and after treatment.

Stres v práci, zlý spánok a nezdravé jedlo neprispievajú k dokonalej figúre a situáciu len zhoršujú. Existuje veľa trikov, ktoré vám pomôžu stratiť niekoľko kíl už za 2 týždne a my vám ich dnes predstavíme.

 

 

1. Vstávajte skôr:
Dostatok spánku zlepšuje váš metabolizmus, no ak spíte príliš veľa, môže to vážne ublížiť vášmu telu. Vedci zistili, že ľudia, ktorí spia viac ako 8 hodín a zobúdzajú sa neskôr ako o 10:45, zjedia o 250 kalórii denne viac, ako ranní vtáci. Okrem toho jedia viac slaných a sladkých jedál.

2. Čistite si zuby častejšie:
Zubná kefka nielen čistí zuby, ale pomáha bojovať proti nadmernej hmotnosti. Zubná pasta odstraňuje zvyšky potravín a nášmu mozgu akoby vysielala signál, že „obed sa skončil“.

3. Smejte sa viac:
Nevymýšľame si. Smiechom zapájate rôzne svaly, najmä tie brušné. V priebehu 10-15 minút intenzívneho smiechu môžete spáliť 40-170 kalórii. A okrem toho, dobrá nálada je veľmi dôležitá, pretože dobre vplýva na našu psychiku.

 

4. Pite viac čistej vody:
Pitie dostatočného množstva vody urýchľuje proces spaľovania tukov. Váš metabolizmus sa stane o 30% lepším a rýchlejším, keď vypijete aspoň dva veľké poháre vody denne.

 

5. Jedzte menej, no častejšie:
Je to jednoduché. Ak jete častejšie, ukážete vášmu telu, že nie je za potreby, aby si hromadilo tuky. Naopak, keď jedlo vynecháte, vysielate telu opačné signály. Keď budete jesť menšie porcie častejšie, hladina vášho cholesterolu sa zníži o 15% a inzulínu o takmer 28%

6. Vypnite si jasné modré svetlo z displejov zariadení:
Predstavujeme vám ďalší jednoduchý spôsob, ako si zlepšiť metabolizmus: vypnite si modré svetlo telefónu predtým, ako idete spať. Štúdie dokázali, že toto svetlo mätie váš mozog a núti ho produkovať melatonín. Náš metabolizmus je úzko spojený so spiacimi návykmi a kvalitou spánku. Najlepšie by bolo nepoužívať telefón v posteli predtým, ako idete spať. Uvidíte, ako sa váš spánok zlepší.



7. Raz za týždeň úplne porušte svoju diétu:
Tento trik je známy mnohým ľudom, dokonca aj tým, ktorí diétu poctivo dodržujú. Raz za týždeň ju porušte. Môžete zjesť všetko, na čo si len pomyslíte. Ide o to, že keď viete, že za svoje úsilie budete odmenení, oveľa ľahšie odmietnete jesť nezdravé jedlo“, len aby ste uspokojili vaše spontánne túžby.

8. Zbavte sa stresu:
Stres spomaľuje náš metabolizmus. Navyše pri stresových situáciách máme tendenciu jesť viac mastných, slaných a sladkých jedál, čo sa odzrkadľuje na váhe.

Dodržiavate aj vy nejaké zásady ohľadom chudnutia? Držíte diétu, ktorá vám pomáha? Neváhajte sa o vaše užitočné informácie podeliť.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like