8 cvikov pre vysnívané telo a nové sebavedomie. Každý deň cvičte tieto cviky 15 minút a uvidíte, čo sa stane s vašim telom.

Pribudli vám vrásky, celulitída a zvyšné kilá? Predstavíme vám cviky, ktoré vám pomôžu získať vaše vysnívané telo a nadobudnete nové sebavedomie.

 

Čas sa s vami nemaznal a pribudli vám vrásky, celulitída a zvyšné kilá? Potom je tento článok pre vás záchranou. Predstavíme vám cviky, ktoré vám pomôžu získať vaše vysnívané telo a nadobudnete nové sebavedomie.

Tajomstvo spočíva v správnom dýchaní a ponaťahovaní problémových partií. Niektoré cvičenia sú založené na dobre známych technikách jogy. Taktiež však pridávame zaujímavú dýchaciu techniku: výdych, rýchly nádych, úplný výdych, zadržanie, po ktorom nasleduje ďalší nádych.

Správne dýchanie vám skutočne pomôže, dokonca pomáha spaľovaniu tuku, ktorý je pod pokožkou a správnym napínaním svalov ich spaľujete. Cvičenia sa snažte cvičiť ráno na lačný žalúdok alebo 4 hodiny po obede.

Vákuové cvičenie pre napnuté brucho:


Ako ste sa už dozvedeli, dýchanie je najdôležitejším aspektom týchto cvičení. Ak správne dýchate, dobré výsledky vás neminú. Cvičenia sú založené na tzv. vákuovom cvičení a každé jedno by ste mali týmto začínať.

  • Postavte sa do pozície, ktorú vidíte na obrázku: mierne sa nakloňte a nohy spojte dokopy. Túto pózu tiež nazývame „basketbalová póza“.  
  • Vydýchnite ústami pomaly vzduch tak, aby boli vaše pľúca úplne prázdne, akoby ste perami išli povedať „o“.
  • A teraz sa riadne nadýchnite, ale pozor, iba nosom, so zavretými ústami. Snažte sa nadýchnuť najviac, ako sa dá, aby ste pľúca zaplnili.
  • Prudko vydýchnite. Stále si pamätajte, že vydychovať musíte ústami, no tie sú tentokrát zovreté, akoby ste išli vydať zo seba zvuk „pahh“.
  • Zadržte dych. Hlavu majte sklonenú a žalúdok stiahnite. Pomaly počítajte do osem a potom sa presuňte na ďalšiu časť.
  • Vráťte sa do začiatočnej pozície. Relaxujte a pokojne dýchajte.
  • Zopakujte cyklus ešte raz.

 

Loďka:


Toto cvičenie vám pomôže spevniť stehná.

  • Sadnite si na zem s nohami ako vidíte na obrázku.
  • Nohy vystrite a opäť zopakujte dýchací cyklus.
  • Nakloňte sa dopredu a zadržte dych na 8 sekúnd. Ruky natiahnite smerom dopredu, spustite ramená a stiahnite žalúdok.
  • Opakujte 5krát.

Praclík:


Toto je efektívne cvičenie, ktorým si posilníte pás a pomôže vám uvoľniť dolnú časť chrbta.

  • Sadnite si na koberček a nohy si preložte tak, ako vidíte vyššie na obrázku.
  • Pravú nohu skúste držať čo najrovnejšie.
  • Položte ľavú ruku za chrbát a pravou rukou si chyťte ľavé stehno.
  • Zopakujte dýchací cyklus.
  • Preneste hmotnosť na ľavú ruku a pravou ťahajte ľavé koleno smerom hore, telo sa snažte otáčať smerom doľava. Počítajte do desať.
  • Vydýchnite a oddýchnite si.
  • Opakujte 5krát.

Strečing nôh:


Týmto cvičením zapojíte do práce podkolennú šľachu a napnete zadnú časť stehien.

  • Ľahnite si na chrbát, zdvihnite nohy dohora a tiahnite prsty smerom k sebe.
  • Nohy si držte rukami pri sebe.
  • Opakujte dýchací cyklus bez dvíhania hlavy.
  • Počas dýchacej pauzy ťahajte nohy smerom k sebe pokiaľ necítite záťaž na kolenách. Vydržte 8 sekúnd.
  • Opakujte 5krát.

Diamant:


Toto cvičenie vám pomôže spevniť si pokožku na rukách a stratíte niekoľko centimetrov v páse.

  • Postavte sa a rozkročte nohy.
  • Spojte prsty pravej ruky s ľavou, tak ako vidíte na obrázku.
  • Lakte musíte zdvihnúť paralelne k zemi. Chrbát môže byť jemne zaoblený.
  • Opakujte dýchací cyklus.
  • Skúste vydržať so zdvihnutými lakťami a dotýkajúcimi sa prstami aspoň po dobu 8 sekúnd.
  • Nadýchnite sa a relaxujte.
  • Opakujte 5krát.

Bočný strečing:


Toto cvičenie vám pomôže odstrániť prebytočný tuk z pásu.

  • Zaujmite „basketbalovú pózu“ a vykonajte dýchací cyklus.
  • Zdvihnite pravé rameno a ťahajte ruku nad hlavu, smerom k ľavému uchu. Vydržte v tejto pozícii 8 sekúnd.
  • Nadýchnite sa a relaxujte.
  • Opakujte 3krát na pravej strane a 3krát na ľavej.

Seiko:


Týmto cvičením bojujete proti celulitíde.

  • Všetkými štyrmi končatinami stojte na zemi a pravú nohu zdvihnite pod 90 stupňovým uhlom. Druhá noha by mala ostať na zemi.
  • Vykonajte dýchací cyklus.
  • Počas pauzy zdvihnite nohu rovno a držte ju po dobu 8 sekúnd.
  • Nohu znížte a nadýchnite sa.
  • Opakujte 3krát na každú stranu.

Cúvajúca noha:


Aby ste sa zbavili tuku na zadku, vykonajte toto cvičenie:

  • Opäť všetkými štyrmi končatinami stojte na zemi.
  • Vykonajte dýchací cyklus.
  • Zdvihnite vašu nohu smerom dozadu. Prsty by mali kolmo smerovať na zem. Vydržte 8 sekúnd.
  • Nohu znížte a nadýchnite sa.
  • Opakujte 3krát na ľavú nohu a 3krát na pravú.

Mačka:


Cvičenie cviku „mačka“ vám pomáhať lepšie relaxovať a tónovať telo. Ovplyvňuje svaly vášho tela a chrbtice

  • Opäť stojte na všetkých štyroch. Hlava by mala byť zdvihnutá a chrbát rovný.
  • Vykonajte dýchací cyklus.
  • Znížte hlavu na prsia, akoby ste sa snažili objať trupom veľkú loptu, pričom sa vám chrbát hrbí smerom hore najvyššie, ako sa dá. Vydržte 10 sekúnd.
  • Nadýchnite sa a relaxujte.
  • Opakujte 3krát.
  • Tak čo, zaujali vás tieto cviky? Pustíte sa do nich? Určite nám dajte vedieť, či cviky zaberajú a aké ste dosiahli výsledky.

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like