7 zlatých rád, ktoré by mala poznať každá žena nad 35 rokov, ak chce ostať zdravá a krásna

Spread the love

Samozrejme každá žena sníva o krásnej, dokonalej a štíhlej postave. Avšak všetky dobre vieme, že dosiahnuť to býva obrovská drina. Hlavne my ženy si uvedomujeme, že každým pribúdajucim rokom je to ťažšie a ťažšie.

 

Preto je v určitom veku dôležité dodržiavať určité zásady, ktoré nám pomôžu udržať si optimálnu postavu čo najdlhšie.

Čo robiť ak mám viac ako 35 rokov?

V dnešnom článku všetkým ženám, ktoré majú viac ako 35 rokov prinášame zoznam rád, ktoré keď budete dodržiavať nebudú vás ďalej trápiť pribúdajúce kilogramy a dokonca sa vám vylepší aj vaše zdravie.

1) V prvom rade je dobré si zapamätať, že za deň musíte vypiť minimálne 1,5 litra vody. Reč je, samozrejme, o čistej vode, prípadne minerálkach či nesladených bylinných čajoch. Sladké, bublinkové či ovocné vody je potrebné celkom vylúčiť.

2) Každý deň si hneď po prebudení dajte pohár vlažnej vody s trochou citrónovej šťavy a raňajkujte až polhodinu po tom. Naštartujete tak vnútorné orgány, žalúdok sa zobudí na kyslé, napumpujete a zriedite krv a mozog začne pracovať na plné obrátky. Týmto trikom dokážete svoj metabolizmus zrýchliť hneď niekoľkonásobne.

3) Pravidlá platia aj pri požívaní alkoholu. Viac ako 300 ml suchého vína si jednoducho nemôžete dovoliť vypiť. Sladké vína treba vylúčiť úplne, rovnako tak pivo, tvrdý alkohol či likéry.

4) Po jedle nikdy hneď nepite. Jedlo zapíjajte až polhodinu po tom, čo ste odišli od stola.

5) Ak ste milovníci kávy a čajov, pite ich s rozumom a hlavne bez cukru. Ak potrebujete kofeín, nepotrebujete aj cukor. Pokojne ho preto vylúčte a pite nápoje s čistým svedomím.

6) Mnoho diét zakazuje zemiaky a ryžu. Vôbec nie. Tak ako všetky potraviny, aj zemiaky a ryža sú výživne hodnotné a pre telo potrebné, najmä ak ste predtým celý život nevyrastali len na paleo strave. 2-3 krát do týždňa si naložte k mäsu zemiaky alebo ryžu ako prílohu a jedzte bez výčitiek, ale s rozumom.

7) Ak raňajkujete sladké, vymeňte keksíky alebo cereálie za banány, alebo ovsené vločky. Sú rovnako sýte, ale sú zdravšie, aj keď majú množstvo cukru. Vždy ho však majú výrazne menej, ako sušienky.

You Might Also Like