7 dňová uhorková diéta: Prečistí Váš organizmus, naštartuje metabolizmus, odstráni problémy s trávením a nafúknutým bruškom!

Je známym faktom, že ak pravidelne konzumujete uhorky, môžete si výrazne zlepšiť svoje trávenie a celkovú činnosť tráviaceho systému. Uhorka stimuluje metabolizmus, prispieva k rýchlejšiemu spaľovaniu tukov a zabraňuje ich usadzovaniu v našom tele.

Okrem toho má, ale aj mnohé iné blahodárne účinky aj na krásu. Všetky ich spája 7-dňová uhorková diéta. Nejde však o žiadnu drastickú diétu či hladovanie.

Podstatou je prečistenie organizmu, naštartovanie metabolizmu, odstránenie problémov s trávením a nafúknutým bruškom. Očistný efekt sa prejaví aj na vašej tvári – zbavíte sa pupienkov a nezdravo vyzerajúcej pokožky.

Ako vyzerá 1 deň takéhoto stravovania?

raňajky:

Tanier uhorkového šalátu a 2 vajcia uvarené natvrdo. Túto variantu raňajok môžete striedať tak, že vajcia vymeníte za celozrnné pečivo, alebo za kvalitnú kuraciu šunku.

10:00: 

Striedajte jablko, broskyňu, alebo 5 ks sliviek.

Medzi jedlami:

okurkové smoothie

obed:

Uhorkový šalát (1 miska) a celozrnné pečivo – alebo uhorkový šalát a varené, pečené alebo na pare pripravené chudé mäso (kuracie, morčacie)

večera

Musí byť minimálne 2 hodiny pred spánkom – 300 g ovocia podľa vlastného výberu (okrem banánov, manga a kokosu).

Kedykoľvek počas dňa si môžete dať čerstvú uhorku. Ak pocítite hlad, môžete si dať vajce uvarené natvrdo alebo kúsok celozrnného pečiva.

 

Recept na uhorkový šalát:

1 uhorku nakrájanú na kolieska zmiešame s troškou soli a korenia. Pridáme 1 téglik bieleho jogurtu a posypeme nadrobno nakrájanou jarnou cibuľkou.

Recept na okurkové smoothie:

1 uhorku nakrájame, pridáme 1 nakrájané zelené jablko, hrsť čerstvého špenátu a 1 cm čerstvého zázvoru – rozmixujeme a pijeme tesne pred obedom.

Aké môžeme očakávať výsledky?

Stravovanie sa odporúča dodržať 1 týždeň

úbytok na váhe až 7 kg

odstránenie zažívacích ťažkostí – nafukovanie, pálenie záhy a plynatosti

úprava pomalého trávenia – odstránenie zápachy a zlepšenie činnosti čriev

príliv energie

zlepšení kvality pleti

posilnenie imunity

 

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like