7 cvičení japonského liečiteľa, ktoré dokážu zázraky s ženským telom: Čo získate, je omnoho viac, ako len štíhla postava! 7 cvičení japonského liečiteľa, ktoré dokážu zázraky s ženským telom: Čo získate, je omnoho viac, ako len štíhla postava!

Katsudzo Nishi bol japonským liečiteľom a učencom, ktorí však na rozdiel od mnohých iných čerpal poznanie zo svojej vlastnej skúsenosti. Vo veku 20 rokov mu diagnostikovali smrteľné ochorenie, s ktorým si vtedajšia medicína nedokázala poradiť. On sa však nevzdal a bojoval o život. Podarilo sa mu z choroby dostať a nielen to, žil dlhý život v zdraví a duševnej pohode.

Počas života dokázal pomôcť aj mnohým iným ľuďom, ktorých postihol podobný osud.

15 minút denne pre zdravé telo a čistú myseľ

Nishi sa venoval zdravému životnému štýlu komplexne – hovoril, že ak nemáte zdravú dušu, nikdy nemôže byť zdravé vaše telo. Veril, že potrebujete rovnováhu a len tá pomôže telu k zdraviu a životu bez stresu.

Zostavil preto súbor cvikov, ktoré sú určené najmä pre ženy. Práve na nich leží množstvo starostí a bez ich zdravia a pohody je ohrozená celá rodina. Cvičenia uvoľňujú, upokojujú myseľ, prospievajú zdraviu chrbtice, kĺbov a pomáhajú lepšie spať. Cvičenia sa odporúča robiť ráno, pretože vás nabijú energiou a môžete z nich čerpať až do druhého dňa. Benefitom je tiež spevnenie kritických svalových partií – najmä oblasti brucha, stehien a bokov.

1. cvičenie

Ľahnite si na chrbát a snažte sa čo najviac relaxovať. Dýchajte pomaly a zhlboka, predstavte si, že ste na pokojnom a krásnom mieste. Roztiahnite ruky von do strán. Položte nohy k sebe a ohnite ich v kolenách. Zhlboka sa nadýchnite a natočte kolená doprava – snažte sa dotknúť sa s nimi zeme. Hlavu otočte doľava a pomaly vydychujte. Prvý deň opakujte toto cvičenie 4-5 krát a potom postupne zvýšte až na 25 opakovaní.

2. cvičenie

Ležte po chrbte, ruky natiahnite pozdĺž tela a dlane otočte nadol. Nohy ohnite v kolenách – kolená by ste mali mať vo vzdialenosti 30 cm od seba. Pomaly dvíhajte panvu, ako to čo najviac ide bez toho, aby ste zdvihli ramená a hlavu. Zhlboka dýchajte a sústreďte sa na brušné svalstvo – držte pár sekúnd, potom pomaly vydýchnite a klesajte smerom dole. . Opakujte cvičenie päťkrát.

3. cvičenie

Ľahnite si na brucho, bradou sa oprite o podlahu. Ruky vystrite pred telom dlaňami nahor a nohy roztiahnite na 15 cm od seba. Nadýchnite sa, napnite svaly zadku, zdvihnite dohora jednu nohu a zároveň s ňou aj opačnú ruku a hlavu.V takejto polohe zostaňte niekoľko sekúnd, vydýchnite a jemne spustite nohu aj ruku a hlavu späť na podlahu. To isté zopakujte s druhou nohou. Zopakujte tak 50- krát s každou nohou.

4. cvičenie

Ostaňte v rovnakej polohe, ale namiesto jednej nohy, zdvihneme obe nohy, hlavu aj obe ruky – pár sekúnd vydržíme s nádychom a s výdychom klesáme dole. Pohybmi sa snažte napodobiť plávanie, opakujte 25 krát, postupne by ste sa mali dostať až na 50x.

5. cvičenie

Dajte sa na štyri. Narovnajte pravú nohu a zdvihnite ju do výšky 30 cm od podlahy. Vykonajte 25 kmitaní s nohou dole a hore. Potom sa vráťte späť do východiskovej pozície a zopakujte s druhou nohu.

6. cvičenie

Zostaňte v rovnakej polohe na štyroch, hlavu spustite nadol a panvu nahor. Koleno pravej hony pokrčte tak, aby sa postupne dotkla čela. Potom nohu opäť vystrite, zdvihnite dohora a spolu s ňou zdvihnite aj hlavu. Cvičenie zopakujte 10-krát pre každú nohu.

7. cvičenie

Sadnite si na kolená, vystrite chrbticu a ruky pozdĺž tela. Zakláňajte sa ruky zdvíhajte tak, aby sa dlaňami dotkli za vašou hlavou. Ostaňte v tejto Udržujte pozíciu niekoľko sekúnd. Vráťte sa na východiskovú pozíciu a opakujte cvičenie 5 krát.

Pomaly, hladko a bez trhania – to je spôsob, ako robiť tieto cvičenia tak, aby priniesli efekt. Po ukončení pokojne dýchajte a napríklad sa pokojne poprechádzajte po byte. Pravidelne cvičenie je cestou k perfektnému relaxu, odbúraniu stresu z práce a získanie energie. Krásna postava je bonusom, zdravie hlavným cieľom.

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

Tento článok má len informačný charakter. Nenahrádza konzultáciu ani postupy od lekára / lekárnika. Všetky potrebné kroky najprv konzulujte so svojím lekárom / lekárnikom.

You Might Also Like