6 príznakov, že trpíte nedostatkom vitamínom D. Jeho nedostatok v tele môže spôsobiť vážne zdravotné problémy!

Vitamín D alebo „solárny vitamín“ sú pre naše zdravie nevyhnutné a jeho nedostatok v tele môže spôsobiť vážne zdravotné problémy.

 

Nedostatok vitamínu D môže spôsobiť:

  • zmeny nálady
  • zlé trávenie
  • syndróm dráždivého čreva
  • mozgu hmlu a zábudlivosť
  • infekcie a choroby
  • bolesti kostí a svalové bolesti
  • chronickej únavy a fibromyalgia
  • anémia
  • diabetes
  • akné
  • priberanie na váhe
  • závraty
  • tehotenské komplikácie
  • úzkosť

Preto sú to príznaky, ktoré naznačujú, že musíte optimalizovať hladiny vitamínu D v tele skôr, ako začnete s väčšími komplikáciami:

Slabá imunita

Vitamín D posilňuje imunitný systém, takže jeho nedostatok spôsobuje, že človek je náchylný na infekcie, choroby a rôzne zdravotné problémy.

 Bolesť chrbta

Vitamín D zlepšuje vstrebávanie vápnika v tele, a tak posilňuje svaly a kosti. Preto sú nízke hladiny vitamínu D spojené s chronickou bolesťou dolnej časti chrbta.

Konštantná únava

Nedostatok tohto vitamínu v tele často spôsobuje, že ste nevyčerpaný, neustále unavený a dramaticky znižuje energetickú hladinu.

Absorpčná porucha

Znížená hladina vitamínu D zasahuje do absorpcie iných živín v tele, čo vedie k rôznym zdravotným problémom.

Strata vlasov

Mnoho ľudí s nedostatkom vitamínu D tiež čelí vypadávaniu vlasov, pretože vitamín D je mimoriadne dôležitý pre zdravie vlasov.

Nadmerné potenie

Zvýšená telesná teplota a nadmerné potenie, ako prostriedku pre odstránenie toxínov je jedným z prvých príznakov nedostatku vitamínu D.

Telo produkuje vitamín D ako odpoveď na účinky slnečného žiarenia na pokožku. Jeho nedostatok je vážny zdravotný problém a vyžaduje včasnú liečbu, aby sa zabránilo vážnym zdravotným problémom a chorobám. Ak je to možné, choďte von a vychutnajte si slnko. Otvorte okná v kancelárii alebo obývačky, aby ste dostali slnečné svetlo.

Môžete sa tiež poradiť so svojím lekárom a začať užívať doplnky vitamínu D.

Niektoré potraviny obsahujú tento vitamín a mali by ste zvýšiť ich príjem. Medzi ne patria žĺtky, tučné ryby ako je tuniak, makrela a losos, maslo rybí olej, syr, potraviny obohatené vitamínom D, ako je napríklad sójové mlieko, pomarančový džús, a obohatených mliečnych výrobkov a obilnín.

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Všetky potrebné kroky najprv konzultujte so svojím lekárom / lekárnikom.

ZDROJ:fithacker.ru

You Might Also Like