6 cvičení japonského liečiteľa, ktoré sú schopné so ženským telom robiť zázraky! Vďaka 4. pravidlu som sa zbavila problému, ktorý ma trápil celé roky

Nie tak dávno som narazila na knihu japonského liečiteľa „Systém zdravia Katsudzo Nishi“. Moju pozornosť si získala hlavne tým, že nebola napísaná niekde na pustatine ale zakladala sa na vlastnej skúsenosti autora.

Vo veku 20 rokov Japoncovi diagnostikovali smrteľnú chorobu a predpovedali skorú smrť. Ale on sa nevzdal a pokračoval v boji o život. Podarilo sa mu to, sám sa uzdravil a prežil dlhý a plodný život. 

Svoj život zasvätil rozvoju a zlepšeniu svojho systému. Nachádza sa v ňom múdrosť antickej gréckej a starodávnej egyptskej medicíny, tibetské a čínskej praktiky, joga a veľa ďalších zdrojov. Zdravotný systém Nishi však ide oveľa ďalej, nie je to len súbor cvičení a pravidiel stravovania, je to celá filozofia.

Už dávno sa zaujímam o japonské ozdravujúce praktiky, ale filozofia Katsudzo Nishi ma inšpirovala viac než všetky ostatné. Na začiatok poďme vyskúšať zostavu cvičení, ktoré Japonec vyvinul na obnovu zdravia a scelenie organizmu. Pre ženy, ktoré sa vždy usilujú dosiahnuť dokonalosť, budú jednoducho nenahraditeľné.

Tieto cvičenia sú jednoduché, telo napĺňajú šťastím a energiou a tiež pomáhajú zbaviť sa nadbytočného tuku a sformovať krásnu postavu. Okrem toho, posilňujú kĺby a zabraňujú usadzovaniu solí. Vyskúšajte ich aj vy, najviac 15 minút denne a svoje telo čoskoro nespoznáte!

Zostava cvičení pre ženy

Začnite tým, že si vyberiete vhodný čas na cvičenie, keď sa nepotrebujete nikam ponáhľať. Hlavne necvičte neskoro večer, inak si môžete rozhádzať celý biologický rytmus. Najlepšie urobíte ak ich budete cvičiť ráno, aby ste boli celý deň nabitý energiou a vitalitou. A ešte jedna vec – cvičenia by vám mali priniesť potešenie a potom výsledky na seba nenechajú dlho čakať.

Oblečte si jednoduché oblečenie, ktoré vám nebude zavadzať. Umyte sa studenou vodou, usmejte sa a môžeme pristúpiť k prvému cvičeniu.

Prvé cvičenie

Ľahnite si na chrbát a snažte sa čo najviac uvoľniť. Dýchajte rovnomerne a hlboko, predstavte si seba na tichom a krásnom mieste. Ruky rozložte do strán. Nohy položte k sebe, zohnite v kolenách a pritiahnite k hrudníku. Zhlboka sa nadýchnite a kolená zatočte doprava, snažte sa ich položiť na podlahu. Hlavu otočte naľavo a pomaly vydýchnite.
Lícom sa musíte dotýkať podlahy a plecia s rukami pri tomto cvičení musia zostať nehybné. Vráťte sa do východiskovej pozície, zhlboka sa nadýchnite a zopakujte, tentokrát však na druhú stranu. V prvý deň toto cvičenie zopakujte 4-5 ráz a potom postupne zvýšte počet opakovaní na 25.

 

Druhé cvičenie

Ľahnite si na chrbát, ruky položte vedľa tela dlaňami nadol. Nohy zohnite v kolenách a šírku cca 30 cm od seba. Záťaž presuňte na nohy, zhlboka sa nadýchnite a stiahnite brušné svaly. Zadok spolu s chrbticou zdvihnite z podlahy, opierajúc sa len o lopatky. Zostaňte v tejto pozícii niekoľko sekúnd. Vydychujte a pomaly klesajte do východiskovej pozície. Uvoľnite sa a urobte cvičenie znova. Zopakujte 5-krát.

Tretie cvičenie

Ľahnite si na brucho, jedným lícom sa oprite o podlahu. Ruky pred telom dlaňami nadol. Nohy na 15 cm od seba. Napnite svaly zadku a zdvihnite dohora jednu nohu. Druhú nechajte na podlahe. V takejto polohe zostaňte niekoľko sekúnd a jemne spustite nohu späť na podlahu. To isté zopakujte s druhou nohou. Zopakujte tak 50 ráz na každú nohu.

Štvrté cvičenie

V tej istej polohe zodvihnite hlavu a plecia. Dlane umiestnite na podlahu na šírku pliec. Obe nohy na šírku 15 cm zodvihnite a niekoľko sekúnd ich udržte v tejto pozícii. Potom začnite nohami hýbať zhora nadol akoby ste plávali. Zopakujte 25-50 ráz na každú nohu.

 

Piate cvičenie

Postavte sa na všetky štyri, nohy aj ruky na šírku pliec. Vystrite pravú nohu a zdvihnite ju na 30 cm od podlahy. Urobte 25 pohybov hore-dolu. Potom sa vráťte do východiskovej pozície a zopakujte na druhú nohu.

 

Šieste cvičenie

Zostaňte v tejto polohe, hlavu spustite nadol a panvu nahor. Koleno pravej hony skrčte tak, aby sa vám dotkla čela. Potom nohu vystrite, zdvihnite dohora a spolu s ňou zdvihnite aj hlavu. Cvičenie zopakujte 10-krát na každú nohu.

 

Prečítali ste si článok až do konca? Zaujal Vás? Potom môžte prácu redaktora odmeniť tým, že dáte článku na Facebooku lajk alebo ho budete zdieľať ďakujeme.

Upozornenie: Tento článok má len informačný charakter a jedná sa o preklad zo zahraničných webov. Nenahrádza lekársku liečbu, vyšetrenie lekárom ani konzultáciu iným odborným zdravotníckym pracovníkom. Príspevky môžu obsahovať informácie, ktoré sa nezhodujú s názormi redakcie. Všetky potrebné kroky najprv konzultujte so svojím lekárom / lekárnikom.

You Might Also Like