5 polôh, ktoré vám pomôžu okamžite ZASPAŤ

Málokto z nás dokáže zaspať, akonáhle sa dostane do postele. Našťastie existujú cvičenia, ktoré vám pomôžu upokojiť nervový systém, zmierniť stres a relaxovať v priebehu niekoľkých sekúnd.

Našli sme pre vás 5 jednoduchých jogových póz, po ktorých budete spať ako bábätko.

#5. Nohy na stene

Ako na to: Ležte smerom k stene a položte si vankúš pod pás. Zdvihnite nohy tak, aby vaše päty a kolená boli v rovnakej línii a vaše ruky ležali pozdĺž vášho tela, dlaňami nadol, tak, ako je zobrazené. Zostaňte v tejto pozícii po dobu 2 minút.

#4. Na bruchu

Ako na to: Ľahnite si na vankúš na brucho a spojte prsty za chrbtom. Zhlboka sa nadýchnite, ohnite chrbát a pokúste sa dosiahnuť ruky priblížiť čo najviac k vašim patäm. Následne sa pomaly postupne vyrovnávajte a ľahnite späť na posteľ s pomalým vydychovaním.

Opakujte cvičenie 5-10 krát.

#3. Nohy spolu

Ako na to: Ľahnite si na vankúš, prekrížte nohy a rozložte kolená po stranách. Vaše ruky musia byť uvoľnené a natiahnuté pozdĺž vášho tela, dlaňami nahor. Dýchajte hlboko a rovnomerne. Zostaňte v tejto pozícii 3 minúty.

#2. Natáčanie sa pri ležaní

Ako na to: Ľahnite si na chrbát, ohnite kolená a spojte ich. Pomaly nakláňajte nohy na stranu a držte ich rukami. Zostaňte takto 1 minútu a potom zmeňte stranu. Opakujte 2 krát pre každú stranu.

#1. Na chrbte

Ako na to: Pohodlne si ľahnite na vankúš. Ľahko roztiahnite nohy a ruky položte vedľa tela, dlaňami nahor. Následne sa 3 krát zhlboka nadýchnite a vydychujte nosom. Potom urobte 4 bežné nádychy a výdychy. V tomto bode sa budete cítiť ospalý a čoskoro upadnete do hlbokého spánku.

Dobrú noc!

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

 

ZDROJ:BRIGHTSIDE

You Might Also Like