5 jednoduchých cvikov, ktoré zmenia vaše telo na nepoznanie len za 4 týždne

Pravidelné cvičenie a zdravá strava je kľúčom k pevnému zdraviu. Bolo potvrdené, že zdravý životný štýl vedie k väčším úspechom a šťastnejšiemu životu.

Okrem zahrnutia zdravých a nutrične bohatých potravín, zohráva naozaj dôležitú úlohu aj cvičenie.  Nasledujúcich 5 cvičení vám pomôže zhodiť nadbytočné kilá, zúžiť obvod pása a získať atraktívnu a ladnú postavu za menej ako mesiac.

  1. Plank

Plank je extrémne prospešný a posilňuje ramená, či vyrysuje svaly. Začnite v pozícii na zemi, oprite sa lakťami tak aby boli v 90 stupňovom uhle. Telo držte v jednej línii. Snažte sa nehýbať panvou.

  1. Drepy

Nohy by mali byť rozkročené v šírke ramien. Pomaly urobte drep a ruky naťahujte pred seba. Ohnite kolená a boky sa snažte dostať do pozície rovnobežnej s podlahou.  Nohami sa poriadne zaprite a vráťte sa do pôvodnej pozície. Drepy spevňujú telo, naštartujú spaľovanie kalórií a vyformujú krásny zadok, stehná a lýtka.

  1. Zdvíhanie končatín

Kľaknite si a dlaňami sa oprite o zem. Potom naraz vystrite jednu ruku a opačnú nohu. Udržujte rovnováhu. Zadržte na pár sekúnd a vráťte sa do pôvodnej polohy. Zmeňte strany. Tento cvik spevňuje svaly a posilňuje najmä spodnú časť tela.

  1. Zdvíhanie panvy

Ľahnite si na podložku, nohy ohnite v kolenách, chodidlá držte na zemi. Ruky rozpažte a zdvíhajte panvu. Následne sa vráťte do pôvodnej pozície a cvik opakujte viackrát.

  1. Kliky

Kľaknite si, dlaňami a špičkami nôh sa oprite o zem. Nohy, zadok a chrbát by mali byť v jednej línií. Robte kliky. Tie posilňujú svaly celého tela.

4-týždňový cvičebný plán

  1. súbor cvikov:
  • Plank – 1 minúta
  • Kliky – 1 minúta
  • Drepy – 2 minúty
  • Zdvíhanie končatín – 1 minúta
  • Zdvíhanie panvy – 1 minúta;
  • Plank – 1 minúta
  • Kliky – 1 minúta
  • Drepy – 2 minúty

Urobte si 10 sekundovú pauzu.

2. súbor cvikov

  • Plank – 3 minúty
  • Zdvíhanie končatín – 3 minúty
  • Zdvíhanie panvy– 3 minúty
  • Kliky – 1 minúta

Oddýchnite si 15 sekúnd

Toto je program na celý mesiac

1.týždeň

  • 1. deň – 1. súbor cvikov
  • 2. deň – 2. súbor cvikov
  • 3. deň – 1. súbor cvikov
  • 4. deň – 2. súbor cvikov
  • 5. deň – 1. súbor cvikov
  • 6. deň –2. súbor cvikov
  • 7. deň – oddych

2.týždeň

  • 1. deň – 2. súbor cvikov
  • 2. deň – 1. súbor cvikov
  • 3. deň – 2. súbor cvikov
  • 4. deň – 1. súbor cvikov
  • 5. deň – 2. súbor cvikov
  • 6. deň – 1. súbor cvikov
  • 7. deň– oddych

V treťom týždni opakujte plán 1. týždňa a počas štvrtého týždňa cvičte podľa plánu 2. týždňa.

Počas tohto mesiaca posilníte svaly celého tela, zlepšíte si kondíciu a zdravie, či dodáte telu potrebnú energiu.

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

 

Zdroj: newzmagazine.com

You Might Also Like