3 báječné cviky pre rýchle odstránenie druhej brady

Medicínsky povedané je druhá brada nadbytkom mäkkých tkanív v oblasti pod bradou. Koža, často spolu s tukom, vplyvom prirodzeného starnutia a straty pružnosti povoľuje a do tejto oblasti sa nasunie. Je to jeden z prejavov zemskej tiaže, ktoré môžeme pozorovať priamo na svojom tele.

Najčastejšie sa tento problém ohlási niekedy po tridsaťpäťke, kedy v organizme dochádza k prvým hormonálnym zmenám a prejavujú sa prvé príznaky starnutia pokožky: jemná sieť vrásočiek okolo úst a očí, vpadlejšia alebo naopak guľatejšia tvár.

Príčinou vzniku druhej brady je dysbalancia krčného svalstva. Niekedy tiež ide o genetickú dispozíciu a ešte inokedy môže byť spôsobená malou čeľusťou- brada ustupuje, je nevýrazná a tkanivá ležiace nižšie sa nemajú „čoho držať“. Genetické dispozície v podobe tvaru tváre a brady ovplyvniť nemôžeme, ale môžeme výrazne obmedziť ich dosah preventívnymi opatreniami proti vekom spôsobenej druhej brade. Pravidelné, každodenné cvičenie krčného svalstva napomáha spevniť tonus svalov brady. Cvičenie je veľmi účinné ako pri sotva sa prejavujúcich náznakoch, tak i pri už vzniknutej druhej brade.

Predstavíme vám tri cviky zo série Kiki Says na You Tube. Vykonávať ich môžete kdekoľvek. Nezaberú príliš času a efekt je očividný.

Video je v angličtine, ale to vás nemusí ľakať, pretože všetko je názorné a veľmi zrozumiteľné.

Cvičení 1

Cvičíme podjazykový sval. Zdvihnite v neveľkej vzdialenosti pred tvárou na úrovni úst ukazovák. Vyplazte čo možno najviac jazyk a snažte sa dotknúť sa ním prsta. Držte jazyk vodorovne, nenechajte ho klesnúť. Po chvíli ho vráťte do úst. Opakujte aspoň desaťkrát.

Cvičení 2

Otvorte čo najviac ústa, vystrčte jazyk a snažte sa ním dotknúť najprv brady a potom špičky nosa. Svaly krku sú pritom maximálne napäté. Opakujte desaťkrát.

Cvičení 3

Chrbát je napriamený. Vytiahnite krk čo najvyššie a dopredu, nakoľko sa vám to podarí. Cítite, ako sa napínajú krčné svaly. Pomaly hlavu vracajte vzad až do krajnej polohy. Potom ju vráťte do normálnej pozície. Opakujte desaťkrát.

 

 

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like