Zoštíhlite svoju tvár a zbavte sa dvojitej brady: Najlepšie cviky!

Trápi vás dvojitá brada? Je na čase to zmeniť! Skúste najlepšie cviky, ktoré vám s tým pomôžu.

Než sa hodíte pod skalpel doktorom a miniete svoje úspory za plastiku, skúste radšej jednoduché, ale efektívne cviky, ktoré vedia čeliť aj tomuto špecifickému problému.

Samozrejme, prvú pomoc nájdete v kozmetických salónoch, drogériách aj kaderníctvach! Maskovať tento nedostatok sa totiž dá voľbou správneho účesu, líčenia aj obliekania. Dokonca aj najrôznejšie krémy sľubujú výsledky, avšak najlepšie je sa spoliehať sám na seba.

Než začnete riešiť opuchnutú tvár a krk, zamyslite sa nad možnými príčinami:

  • Nechajte si skontrolovať štítnu žľazu. Jej nesprávne fungovanie má za následok okrem iného opuch tváre.
  • Obezita tváre môže byť tiež prejavom cukrovky, hormonálnej poruchy či nejakého kardiovaskulárneho ochorenia. Určite stojí za to, prekonzultovať to s lekárom.
  • Dostatočne pite. Pri nedostatočnom pitnom režime má telo tendenciu v sebe zadržiavať vodu, takže potom opúcha.
  • Pozor na niektoré lieky, ktoré spôsobujú zadržiavanie vody v tele, a teda aj opuch tváre. Čítajte pozorne príbalové letáky.

Cviky na dvojitú bradu:

Cviky na dvojitú bradu:

Oblasť krku je trochu nevďačná, výsledky sa nedostavia rozhodne hneď. Cviky ale nie sú nijako náročné, môžete ich robiť napríklad v dopravnom prostriedku, pri sledovaní filmu alebo počas surfovania na internete. Cvičením sa zbavíte nielen usadeného tuku, ale aj povolenej kože, ktorá tiež nevyzerá príliš esteticky.

  • Tlačte prsty jednej ruky zospodu proti podbradku. Snažte sa proti ich tlaku roztvoriť ústa.
  • Pretiahnite si svaly na krku tým, že hlavu zakloníte čo najviac to pôjde. Strážte si ale, aby ste pri tom neotvárali ústa. V záklone vydržte asi desať sekúnd, potom sa pomaly, aby sa vám nezamotala hlava, vráťte. Cvik zopakujte ešte dvakrát.
  • Do tretice cvik v záklone. Nemusíte hlavu zakláňať toľko, ako v predchádzajúcich cvikoch. Keď budete mať hlavu zaklonenú, našpúľte pery akoby do bozku. Potom si predstavte, že sa nad vami nakláňa váš drahý, ale vy na neho nedosiahnete a musíte sa povytiahnuť a pery k nemu viac našpúliť. Presne takto rozdajte nad seba aspoň desať bozkov.
  • Oprite si lakte o stôl a obe ruky zovrite v päsť. Podoprite si nimi bradu. Pusu držte zatvorenú, jazyk oprite o horné poschodie a snažte sa ho akoby do poschodia zatlačiť. Tým rozpohybujete aj svalstvo na krku. Vydržte desať sekúnd, potom povoľte a cvik päťkrát zopakujte.

Cviky na štíhlejšiu tvár:

Široký úsmev. To je sympatické a zároveň účinné cvičenie. Snažte sa usmiať čo najširším úsmevom a potom tvár povoliť. Opakujte to aspoň dve minúty každý deň. Precvičujete pri tom tvár aj nevzhľadný podbradok.

Až budete niekde sami, vyplazte jazyk a kričte AAAAA z plných pľúc, kým vydržíte s dychom. Tým spevníte svalstvo celej tváre.

Zoširoka vyslovujte rýchlo za sebou písmeno E. Kútiky úst rozťahujte čo najviac od seba. Tým spevňujete bradu a líca.

 

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like