Začnite s premenou svojho tela! Schudnite vďaka týmto 6 pozíciám jogy! Len 6 minút denne!

Výhody jogy sa skutočne zdajú byť nekonečné. Jóga je na zozname každého z nás medzi spôsobmi, ako zlepšiť rovnováhu a pružnosť tela , ale vedeli ste, že môžete tiež použiť jogu, aby ste schudli? Jóga vám pomôže zhadzovať kilogramy mnohými rôznymi spôsobmi, vrátane zlepšenia vášho tráviaceho systému, vášho spánkového režimu, a vašej disciplíny.

V tomto cvičení nás zaujíma v prvom rade o to, ako jóga zrýchľuje váš metabolizmus a posilňuje svaly. Pre vašu radosť, sme zostavili zoznam šiestich najlepších jogových pozícií pre chudnutie, ktoré vám pomôžu zhadzovať! Vyskúšajte ich nabudúce, až sa budete potrebovať upokojiť po intenzívnom tréningu, alebo ich môžete začleniť do svojej každodennej jogovej rutiny.

 1. Pozícia pluhu

Ak chcete chudnúť za pomocou jogy, je táto pozícia ideálna, pretože neposilňuje iba jednu časť, ale celé telo. Pomáha zvyšovať produkciu endorphinu a jeho obehu po tele, čo podporuje činnosť metabolizmu a zlepšenie krvného toku.

  1. Ľahnite si na chrbát a pritiahnite rovné nohy k stropu.
  2. Ruky nechajte pozdĺž tela s dlaňami nadol a zatlačte rukami do podložky pri presune nôh za hlavu.
  3. Akonáhle sa nohami dotknete zeme, spojte ruky a stiahnite lopatky vzad.
  4. Vydržte 45 sekúnd, potom sa vráťte späť do východiskovej pozície.
  1. Stoj na ramenách
  1. Pre vykonanie tejto pozície sa položte na chrbát s rukami po stranách a dlaňami nadol.
  2. Zdvihnite nohy do vzduchu rukami do podložky pri presune nohou do pozície pluhu.
  3. Presuňte svoje ruky pod bedrá a vytvorte si podporu, potom zdvihnite nohy rovno hore jednu po druhej.
  4. Vydržte v pozícii čo najdlhšiu možnú dobu, najlepšie 3 minúty
  1. Pozícia polmesiaca

Táto pozícia pomáha posilňovať nohy a pretiahnuť vaše boky, rovnako ako zvyšuje tepovú frekvenciu!

  1. Začnite v pozícii psa a preneste pravú nohu vpred medzi ruky, znížte boky do pozície výpadu.
  2. Presuňte svoju váhu dopredu na bruška zadné nohy, a aby vaše ruky na boky.
  3. Zdvihnite hornú časť tela smerom hore a prineste ruky nad hlavu s dlaňami dovnútra.
  4. Vydržte po dobu 45 sekúnd.
  1. Pozícia kobylky

Pozícia kobylky je obzvlášť vhodná pre posilňovanie svalov dolnej časti chrbta, rovnako ako tých v nohách. Zároveň otvára chrbát a preťahuje chrbticu.

  1. Na vykonanie tejto pozície si ľahnite na brucho s rukami pozdĺž tela s dlaňami nahor.
  2. Zdvihnite hlavu, ramená, paže a nohy z podlahy.
  3. Pred návratom späť na podlahu zostaňte v pozícii po dobu 30-45 sekúnd.
  1. Pozícia luku

Táto pozícia otvorí hrudník a posilní Vaše chrbtové svaly!

  1. Začnite tak, že sa položíte na hrudník a natiahnete ruky po stranách, s dlaňami hore.
  2. Ohnite kolená a natiahnite ruky vzad, chyťte sa za členky.
  3. Udržujte vzdialenosť medzi bokmi a kolenami a zdvihnite chodidlá nahor od tela.
  4. Zdvihnite hrudník z podlahy a vydržte 45 sekúnd.
  1. Pozícia mosta

Táto pozícia je skvelá pre otvorenie hrudníka a ramien a tiež posilňuje chrbát.

  1. Položte sa na chrbát s ohnutými kolenami a chodidlami na šírku ramien.
  2. Zdvihnite boky k stropu a stiahnite lopatky k sebe.
  3. Spojte ruky a vydržte v pozícii po dobu 45 sekúnd.

Chudnutie je len jedným z mnohých benefitov jogy, ale rozhodne jedným z najpraktickejších dôvodov, prečo s ňou začať!

 

You Might Also Like