Vedeli ste, že schudnúť v tvári a dodať jej vitalitu, môžete pomocou špecifických tvárových cvikov? Skúste ich, a budete pozitívne prekvapení. Uvidíte, že Vám ostatní budú tipovať o niekoľko rokov menej!

Prvé značné známky starnutia sú zvyčajne vrásky a ovisnuté kože. Pružnosť Vašej pokožky a obrysy Vašej tváre závisia na tom, ako dobre sú využívané Vaše tvárové svaly. Tieto svaly potrebujú cvičenia rovnako ako ostatné časti tela.

Rozhodli sme sa preto s Vami zdieľať najúčinnejšie tvárové cviky, ktoré podľa lekárov pomáhajú udržať Vašu tvár vitálnu a mladistvú.

Zahrejte tvárové svaly

Najprv je potrebné zahriať tvárové svaly. Postavte sa, alebo sa posaďte, držte chrbát rovno. Teraz sa snažte spievať rôzne samohlásky tak dlho, ako len budete moc. Spievanie „I“, „O“, „E“ a „A“ zvyčajne funguje najlepšie. Pokračujte v tomto cvičení, kým nepocítite, že je celá Vaša tvár teplá.

Posaďte sa a zaklopte hlavu. Teraz si predstavte, že musíte dosiahnuť stropu dolnom perou. Snaží sa vysunúť spodnú peru čo najviac a podržte ho tak po dobu 5-10 sekúnd. Potom si dajte krátku prestávku a opakujte 2-3 krát.

Prekrížte si ruky cez hruď a pomaly zdvihnite bradu, zatiaľ čo stojíte rovno. Akonáhle dosiahnete svoj limit, zhlboka sa nadýchnite a počkajte 10 až 15 sekúnd. Potom sa pomaly vráťte do východiskovej pozície.

Toto cvičenie je veľmi jednoduché, ale veľmi účinné. Pomáha znížiť riziko straty elasticity tvárou. Uistite sa, že počas tohto cvičenia držíte hlavu rovno. Snažte sa kútiky vašich pier nasmerovať smerom dole a potom sa vráťte do východiskovej pozície. Opakujte aspoň päťkrát, kým nepocítite nejaké napätie vo Vašich tvárových svaloch.

Sadnite si rovno a držte ceruzku svojimi pevnými perami. Teraz sa pokúste napísať svoje meno vo vzduchu bez pohybu hlavy. Pokračujte v cvičení aspoň 3 minúty. Potom si dajte krátku prestávku a niekoľkokrát opakujte.

Toto cvičenie je skvelé pre Vaše svaly na krku. Pomáha tiež revitalizovať svaly okolo tváre. Naklonte hlavu doprava a snažte sa dosiahnuť vášho ramena uchom. Tlačte pravou rukou na pravú stranu hlavy, zatiaľ čo budete odolávať hlave a krku. Držte ho takto 10 sekúnd a zopakujte druhú stranu.

Zhlboka sa nadýchnite, tesne zomknite pery a vťahujte vzduch. Dajte ruky na tváre tak, aby Vaše prsty pokrývali Vaše uši. Teraz začnite tlačiť na líca a vytvorte odpor svalov. Vydržte takto po dobu 5-10 sekúnd. Potom si dajte krátku prestávku a opakujte 5-6 krát.

Otvorte ústa a zakryte si zuby Vašimi perami. Teraz premiestnite dolnú čeľusť vpred a zatlačte prsty do brady. Snažte sa odolať Vášmu prstu tvárovými svalmi a zároveň ich upokojovať. Opakujte 10-krát.

Toto je posledné a najťažšie cvičenie, ktoré pomáha posilniť vaše čeľustné svaly, rovnako ako svaly pod jazykom. Položte obe ruky pod bradu a zatlačte jazyk na dno úst (vedľa spodných zubov). Tlačte zospodu brady svojimi päsťami a súčasne i svojim jazykom. Držte ho takto 30 sekúnd. Potom si dajte krátku prestávku a opakujte 10 krát.

 

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

 

ZDROJ : BRIGHTSIDE.ME

You Might Also Like