Vďaka tomuto 15-minutovému cvičeniu vás prestanú bolieť chrbát a pás budete mať štíhlejší už v priebehu niekoľkých dní!

Teórií o chudnutí tu už bolo naozaj, ale naozaj veľa! Pritom vždy platí, že menej je niekedy viac. Táto nová metóda japonskej doktorky Toshiki Fukutsudzi vraj naozaj funguje. Dôvod je možno ten, že sa primárne nezamerala na proces chudnutia, ale na liečenie bolesti chrbta. Jej výskum trval 10 rokov. Pokúšala sa vyvinúť správne držanie tela a posilniť tak svaly chrbta, aj brucha. Stalo sa, no jej metóda mala aj iné blahé účinky.

Je to jednoduchý cvik, ktorý trvá 5 minút a potrebujete k nemu len uterák. Správnym držaním tela redukujete tuk v oblasti pásu.

Uterák stačí stočiť do pevnej rolky a obviazať gumičkou.  Potom si ľahnite na rovný povrch. Nie na posteľ, alebo gauč. Tie sú príliš mäkké. Uterák si podložte pod oblasť krížov. Nohy dajte od seba, približne do šírky vašich ramien, no špičky nech smerujú k sebe. Ruky dajte nad hlavu dlaňami smerom k zemi. V tejto polohe zotrvajte aspoň 5 minút.

Najprv to opakujte 3x denne, neskôr si počet ležaní upravte podľa potreby

 

 

You Might Also Like