Ten najjednoduchší tréning na doma pre začiatočníkov na pevné bruško

Je zrejmé, že cvičenie, ktoré je pre vás výzvou , je to najlepšie, a tak sme sa rozhodli znovu vytvoriť zostavu, ktorá poriadne precvičí a zapojí stred tela. Ide o súpravu cvikov, pri ktorých budete vykonávať 50 opakovaní , dohromady okruhov bude 5.

Preveďte 50 opakovaní pre každý z nasledujúcich cvikov, bez akéhokoľvek odpočinku medzi cvikmi. Po dokončení jedného plného okruhu si odpočiňte 60 – 90 sekúnd a znova opakujte – maximálne  5 okruhov.

1) 50 zdvíhanie pozadia

2) 50 stieračov

3) 50 nožníc

4) 50 pavúčích dosiek (striedajte strany)

Práve keď máte pocit, že sa vzdávate, pripomeňte si, aby ste zostali silní a pokračujte. Cvičenie je o tom, ako vystúpiť z toho, čo je pre vás pohodlné, a keď posuniete svoje limity, uspejete. Nielen, že sa po dnešnom cvičení budete cítiť dobre a energicky, ale vo svojej hlave vytvoríte silnú formu motivácie, aby ste v budúcnosti pokračovali.

Nezabudnite , že nielen cvičíte , aby ste vyzerali lepšie a cítili sa dobre , ale v konečnom dôsledku vytvárate lepší život pre seba.

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

ZDROJ: fitnesstrainingteam.com

You Might Also Like