Táto ideálna diéta sa stala senzáciou na celom svete. Kilogramy neodídu, ale doslova utečú!

Čím sme bližšie k letu, tým viac chceme v plavkách vyzerať lepšie. Zabudnite ne kebaby a hamburgery, nekazte si zdravie a začnite sa o seba starať!

Diéta s pôvodným názvom “Sensation” (Senzácia) je nízkokalorická a bude trvať priblížne 3 týždne. Autori diéty tvrdia, že každý týždeň môžete schudnúť o 3-5 kg a celková strata hmotnosti po troch týždňoch by sa mala pohybovať medzi 7-12 kilogramami. Nejedná sa však o žiaden jojo efekt a vaša váha bude rovnaká minimálne 3 roky.

Vyvážená strava

  1. deň
  • Raňajky: šálka kávy
  • Obed: 2 varené vajcia, špenát alebo varená mrkva, trochu rastlinného oleja, 1 paradajka (250ml paradajkovej šťavy) bez soli
  • Večera: 200-250 g steak osmažený na rastlinnom oleji, čerstvý zeleninový šalát (kapusta, červená repa, mrkvy) a rastlinný olej.
  1. deň
  • Raňajky: šálka kávy, suchár
  • Obed: 100 g steak, šalát z čerstvej zeleniny (kapusta, repa, mrkva)
  • Večera: 200 g chudého vareného mäsa alebo šunky, 200 ml kyslého mlieka, kefíru alebo mlieka.

3. deň

  • Raňajky: šálka kávy a suchár
  • Obed: jedna mrkva, cvikla alebo zeler osmažený na rastlinnom oleji, 1 paradajka, 1 mandarínka alebo slivka, 1-2 pomaranče.
  • Večera: To isté, čo na obed
  1. deň
  • Raňajky: šálka kávy
  • Obed: 1 varené vajce, 3 veľké uvarené mrkvy – môžete si z nich urobiť šalát a poliať ho trochou rastlinného oleja), 150 g syra
  • Večera: ovocný šalát bez banánov
  1. deň
  • Raňajky: strúhaná surová mrkva pokvapkaná citrónovou šťavou
  • Obed: 500 g varenej alebo dusenej ryby, 1 paradajka (paradajková šťava)
  • Večera: jeden menší steak, šalát z čerstvej zeleniny (môžete použiť kapustu, repu, mrkvu, uhorku, červenú papriku)
  1. deň
  • Raňajky: šálká kávy
  • Obed: 500 g kuracieho mäsa duseného na rastlinnom oleji alebo zapečené vo fólii
  • Večera: 2 varené vajcia, nastrúhaná mrkva, pohár čaju
  1. deň
  • Raňajky: šálka čaju
  • Obed: 150-200 g teľacieho alebo hovädzieho mäsa – dusené alebo varené, 1 jablko
  • Večera: rovnako ako obed

Počas tejto diéty by ste nemali pociťovať hlad. Koniec koncov, musíte uznať, že 200 g mäsa alebo 500g rýb je viac než dosť. Mäso v kombinácii so zeleninou a rastlinným olejom poskytujú telu potrebné množstvo stopových prvkov a vitamínov. Čo sa týka nápojov, pite už len čistú vodu bez bubliniek a spomínanú kávu s občasným čajom.

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

zdroj: takprosto.cc

You Might Also Like