Táto 45 kliková výzva kompletne zmení Vaše telo počas 28 dní

Kliky (Kľuky) sú jedným z cvikov, ktoré ľudia milujú a nenávidia. Milujete ich, pretože pomáhajú k štíhlemu a vypracovanému telu. Ale na druhú stranu, nenávidíte ich, pretože sú náročné a poriadne sa u nich zapotíte! Avšak, všetky tieto faktory vám pomôžu vybudovať to štíhle, vypracované telo, o ktorom ste vždy snívali.

Klik je klasické cvičenie, ktoré pôsobí na rôzne svaly v hornej časti tela, vrátane hrudníka, ramien, chrbta, tricepsu a stredu tela. Byť schopný vykonať veľa klikov v rade hovorí veľa o úrovni človeka na poli sily a vytrvalosti. Ak sa budete držať tohto plánu, do konca tejto 28- dňovej výzvy budete schopní urobiť 45 klikov v rade! Nepotrebujete nič, aby ste mohli začať, len trochu času a trochu motivácie.

Ako urobiť klik:

  1. Počiatočná pozícia: Mali by ste sa uistiť, že položíte ruky a nohy na podlahu a budete sa pozerať dole na podlahu. Chrbát by mal byť plochý a nie zakrivený. Vaše nohy by mali byť rovno. Vaše ruky a nohy by mali byť o niečo viac než na šírku ramien od seba.
  2. Ďalej by ste mali ohýbať lakte, kým nedosiahnu 90 stupňov, keď zároveň so znížením hrudníku priblížite k podlahe.
  3. Presuniete sa späť do východiskovej pozície.

Prečo robiť kliky?

Možno sa čudujete, prečo by ste mali začať taký jednoduchý cvičebný plán, ktorý zahŕňa iba jeden typ cvičenia? Mnohí ľudia nemajú silu v hornom tele a kliky sú jediným cvičením, ktoré im pomôže prekonať túto slabosť. Je to základné, ale náročné cvičenie, ktoré pôsobí na všetky svaly v hornej časti tela. Navyše existuje množstvo ďalších výhod pre to, aby ste ho cvičili:

  • Posilňuje svaly a silu horného tela
  • Zlepšuje držanie tela
  • Znižuje riziko vzniku poranenia na tele
  • Znižuje bolesti dolnej časti chrbta
  • Zlepšuje kardiovaskulárne zdravie
  • Zvyšuje úrovne vytrvalosti
  • Zlepšuje celkové zdravie

Veci na zapamätanie:

  • Udržujte telo rovné a pevné.
  • Nevychyľujte kĺby.
  • Nos sa musí takmer dotýkať zeme pri každom opakovaní.
  • Vykonávajte kliky pomaly a riadene, neponáhlate sa.
  • Snažte sa neodpočívať medzi klikmi.
  • Uistite sa, že sa zahrejete pred začiatkom a potom sa pretiahnete.

Deň 1 – 5 klikov

Deň 2 – 6 klikov

Deň 3 – 7 klikov

Deň 4 – 8 klikov

Deň 5 – 9 klikov

Deň 6 – 10 klikov

Deň 7 – odpočinok

Deň 8 – 11 klikov

Deň 9 – 12 klikov

Deň 10 – 13 klikov

Deň 11 – 14 klikov

Deň 12 – 15 klikov

Deň 13. – 16 klikov

Deň 14 – odpočinok

Deň 15 – 18 klikov

Deň 16 – 20 klikov

Deň 17. – 22 klikov

Deň 18 – odpočinok

Deň 19. – 26 klikov

Deň 20 – 28 klikov

Deň 21 – 30 klikov

Deň 22 – odpočinok

Deň 23 – 34 klikov

Deň 24 – 36 klikov

Deň 25 – 38 klikov

Deň 26 – 40 klikov

Deň 27 – odpočinok

Deň 28 – 45 klikov

Iba za 28 dní by ste mali robiť 45 alebo dokonca viac klikov za sebou. Taký jednoduchý tréning vám môže poskytnúť úžasné výsledky. Takže zdieľajte toto cvičenie s priateľmi a skúste túto báječnú výzvu spolu.

You Might Also Like