Prirodzený spôsob, ako povedať zbohom bolesti chrbta. 95% úspešný

Každý človek na tejto planéte sa občas stretáva s bolesťou dolnej časti chrbta – krížov. Inak známu ako Hexen Schuss.

Vaša chrbtica je pretkaná sieťou nervov, svalov, väzov a ciev. V tele plní funkciu akéhosi stĺpa. Nervy z vašich končatín prechádzajú chrbticou a pomáhajú vám držať telo v rovnej, vzpriamenej polohe.

Vzhľadom k tomu, že pre vaše postavenie tela je životne dôležitá, je vaša chrbtica vystavená fyzickému stresu, bez ohľadu na to, či ide o namáhanie, ohýbanie, tlak alebo skrútenie.

Každá časť vašej chrbtice je zodpovedná za konkrétny pohyb vášho tela a niekedy môže prechod pohybu z jednej časti do druhej spôsobiť degeneratívne zmeny a bolesť.

Bolesť dolnej časti chrbta je častá u osôb, ktoré majú psychicky náročnú prácu alebo sedavé zamestnanie, u pacientov s diagnózou osteoporózy, pri vrodených anomáliách chrbtice, pri poranení chrbtice au starších osôb.

Vedci vysvetľujú, že koreň kostihoja môže pomôcť pri liečbe bolesti dolnej časti chrbta. Nájdete ho na poliach, lúkach alebo napríklad aj v priekopách. Kostihoj má chlpaté listy a veľký koreň, ktorý vyzerá takmer rovnako ako vaša obľúbená repa.

Ľudia používajú kostihoj veky vekov. Kostihojový gél zmierňuje bolesť spôsobenou kĺbovou dislokáciou v kolenách alebo osteoartrózou.

Skupina vedcov na nemeckej športovej univerzite vykonala štúdiu založenú na 120 účastníkoch s bolesti dolnej a hornej časti chrbta.

Účastníci boli liečení extraktom z koreňa kostihoja počas 5 dní. A hádajte, čo … Ich bolesť bola úplne preč.

Odborníci však naznačujú, aby ste sa držali ďalej od kostivalových piluliek a doplnkov stravy, pretože by mohli spôsobiť poškodenie pečene.

Buďte radšej aktívnejší a vykonávajte pravidelné preťahovanie. Vyskúšajte naše preťahovanie kĺbov v ľahu.

Cvik na odstránenie bolesti chrbta

Ľahnite si na chrbát a pritiahnite natiahnutú pravú nohu k hrudníku pomocou pásky alebo uteráka. Priťahujte tak až do chvíle, kým nepocítite ťah v spodnej časti chrbta. Vydržte v tejto pozícii po dobu 5 minút a potom vymeňte nohy. Cvik robte pravidelne každý deň a naše bolesti v chrbte zmizne.

 

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like