Od doby, čo som vyskúšala tento cvik, moje ruky už nikdy neboli ochabnuté a svalstvo sa mi úplne spevnilo. 10 minút cvičenia každý deň, vďaka ktorým sa cítim .

Veľa z nás má problém s ochabnutým svalstvom na rukách. Toto jednoduché cvičenie dodá vašim rukám krásny ženský tvar, zbaví vás natiahnutej kože a zároveň sa vyhnete aj nepekným striám.

 

Na krásne ruky sa musí ísť postupne. Dôležité je, aby ste mali k dispozícii malé činky, s ktorými budete cvičiť. Same budete prekvapené, aké zázraky dokáže gravitácia v spojení s činkami a pevnou vôľou.

Čo vy na to?

Známa fitness trénerka vám vo videu nižšie ukáže, ako a čo presne máte robiť. Dbajte na to, že je nevyhnutné, aby ste mali pri cvičení pokoj a dostatok času.

Vezmite si do rúk činky a natiahnite ruky od tela. Následne pokračujte krúživými pohybmi od ramien až po zápästie. Ruky si otočte a tento cvik opakujte.

Ďalším cvikom bude jednoduché zdvíhanie činiek. Ruky si dajte pred telo k stehnám a činky jednoducho zdvíhajte tak, že budete mať ruky od tela natiahnuté ako by ste chceli niekoho objať. Tento cvik je zameraný hlavne na ochabnuté svalstvo.

Opäť máte ruky natiahnuté od seba po stranách. Činky zdvíhate pomaly a precvičujete si celej ruky, od ramien cez biceps až po zápästie.

Pri ďalšom cviku budete mať ruky v rovnakej polohe ako pri predošlom cviku. Tu ale budete ruky dvíhať nad hlavu a dávať späť do polovičnej polohy, ako by ste ukazovali celej svojej svalstvo.

Natiahnuté ruky držte s činkami nad hlavou a pomalými pohybmi posúvajte dozadu. Tento cvik je zameraný na rovnováhu celého tela.

Posledný, ale nemenej dôležitý cvik je skvelý aj na spevnenie brucha. Jemne pokrčte kolená a trochu sa predkloňte dopredu. Ruky si natiahnuté priložte ku kolenám a robte s nimi jednoduchý pohyb – ruky natiahnite od tela a zase vráťte späť na kolená.

Všetky uvedené cviky vykonajte s opakovaním – desaťkrát.

Tip od nás: Ak nemáte malé činky, stačí použiť dve 0,5 l fľaše, do ktorých si napustíte vodu. Účinok bude rovnaký ako pri cvičení s činkami.

Fitness trénerka vám ukáže, ako správne máte vykonávať týchto 6 cvičení. Navyše sú vhodné pre ženy všetkých vekových kategórií.
Tieto jednoduché cviky vám pomôžu aj keď máte ochabnuté svalstvo a vaše ruky sa vám nepáčia. Je pravdou, že nie každý sme dostali do vienka dokonalú postavu, ale prečo si ju nevyformovat, keď to zvládnete hravo aj v pohodlí domova. Ako sa vám tieto cviky páčili? Dajte nám vedieť, ktorý ste sa rozhodli vyskúšať.

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

 

You Might Also Like